اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ریگان تأکید کرد

تلاش برای حضور فعال مردم در انتخابات مجلس

خبرگزاری فارس: فرماندار ریگان گفت: انتخابات حیثیت مردم و نظام است و همه ما باید سعی کنیم تا مردم در این انتخابات حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

تلاش برای حضور فعال مردم در انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمد برزنگ پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ریگان با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شوای اسلامی در 12 اسفند ماه اظهار داشت: انتخابات اولویت نخست نظام است.

وی تأثیر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دستاوردهای جدید هسته‌ای را یادآور شد و تصریح کرد: ما برای این کشور هزینه‌های زیادی پرداخت کردیم تا آزادگی را به دست آوریم.

برزنگ بیان داشت: انتخابات حیثیت مردم و نظام است و همه ما باید سعی کنیم تا مردم در این انتخابات حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند زیرا مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات 12 اسفند را بیمه کردند.

فرماندار ریگان افزود: تمام امکانات برای برگزاری انتخابات در شهرستان ریگان فراهم است.

برزنگ عنوان کرد: در شهرستان ریگان 45 صندوق اخذ رأی در شهرستان و بخش گنبکی آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

وی از رؤسای ادارات شهرستان خواست از اموال بیت‌المال برای تبلیغ هیچ کدام از کاندیداها استفاده نشود زیرا خلاف قانون است و در این زمینه برخورد جدی صورت می‌گیرد.

فرماندار ریگان از اجرای پروژه احیای اراضی جنگلی و تخریب شده با تاکید ویژه بر اراضی حساس به فرسایش بادی و خاک شور خبر داد و گفت: طرح عملیاتی جف در هفته منابع طبیعی اجرا می‌شود.

برزنگ افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان ریگان در جاده ترانزیتی ریگان چابهار و وجود بلندترین تپه‌های شنی دنیا در این شهرستان و جنگل منحصر به‌فرد کهور ایرانی، تمام مسئولان با فراهم کردن امکانات برای مسافران نوروزی با میراث فرهنگی شهرستان همکاری داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمدصادق نازلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان افزود: وجود تعدادی مدرسه در جاده ترانزیتی ریگان چابهار جان چند هزار دانش‌آموز را تهدید می‌کند که نیاز به ایجاد تعدادی پل عابر پیاده در این شهرستان است.

مصطفی زینت‌بخش بخشدار گنبکی ریگان خواستار راه‌اندازی نمایندگی ادارات در این بخش شد و گفت: با توجه به بارندگی‌های چند روز اخیر در مناطق کوهستانی ریگان راه شش روستا مسدود شد که بیش از 300 خانوار از راه مناسب بی‌بهره هستند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول