اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سبزوار:

عدالت سرلوحه آزمون بزرگ انتخابات باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار سبزوار بر رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت محوری از سوی کارگزاران انتخابات تاکید کرد.

عدالت سرلوحه آزمون بزرگ انتخابات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، قاسم شعبانی در جمع اعضای هیئت‌های بازرسی سبزوار و خوشاب اظهار داشت: باوجود بصیرت و وظیفه‌شناسی مردم، نباید از انجام فعالیت‌های تبلیغاتی و تبیین اهمیت حضور آنان در انتخابات غافل شد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: مصونیت نظام در برابر خطرات و ارتقای عزتمندی آن در مجامع جهانی در گرو مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است.

فرماندار سبزوار ادامه داد: هرچند فتنه‌گران و دشمنان نظام از همه توان خود برای سرد کردن فضای انتخابات و القای عدم استقبال جریان‌های سیاسی از آن بهره می‌جویند، اما حضور کاندیداهای با گرایشات سیاسی مختلف خود نشان از فضای باز سیاسی در کشور است.

محمد کلاته رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان سبزوار نیز در این جلسه گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، رعایت اصل بی‌طرفی، قانون مداری و اخلاص در عمل توسط مجریان انتخابات بر هم زننده توطئه‌های دشمنان است.

وی تعداد اعضای هیئت بازرسی و سربازرسان شهرستان‌های سبزوار، جوین، خوشاب و جغتای را 409 نفر اعلام کرد و افزود: با فعالیت 213 بازرس و سربازرس در سبزوار، 56 نفر در جغتای، 50 نفر در جوین و 53 نفر در خوشاب مراحل انتخابات به طور دقیق و مستمر رصد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار سبزوار از فعالیت هیئت بازرسی به عنوان عاملی برای پیشگیری از وقوع تخلفات یاد و اضافه کرد: تشکیل این هیئت از سوی وزارت کشور نیز با این هدف و در راستای صیانت از آرای مردم صورت گرفته است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول