اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مشگین‌شهر:

انتخابات عرصه تضارب اندیشه‌های دینی است

خبرگزاری فارس: فرماندار مشگین‌شهر گفت: عرصه انتخابات عرصه تضارب و تعامل اندیشه‌های دینی برای رسیدن به جامعه الهی و دینی است.

انتخابات عرصه تضارب اندیشه‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فتح‌آقا محمدوغلی پیش از ظهر امروز در جمع نامزدهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت‌های اجرایی مشگین‌شهر، لاهرود، رضی و مرادلو اظهار داشت: باید به انتخابات به عنوان یک فضای گسترده دینی برای تعیین سرنوشت کشور نگاه کنیم و با این تفکر وارد عرصه انتخابات شویم.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و دینی است، افزود: همه ما موظفیم به منظور عمل کردن به وظیفه دینی خود با هوشیاری و بصیرت در این انتخابات شرکت گسترده داشته باشیم.

این مسئول همچنین نامزدهای انتخابات را نیز به رعایت انصاف و حفظ حرمت‌ها در تبلیغات دعوت کرد و گفت: چنین نباشد که در ایام انتخابات حرف‌ها و مطالبی را عنوان کنیم که بعد از انتخابات از یادآوری آنها شرمنده شویم.

فرماندار شهرستان مشگین شهر از آمادگی کامل حوزه انتخابیه مشگین شهر برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمداوغلی در ادامه ابراز داشت: شهرستان مشگین‌شهر داری یک حوزه اصلی و سه حوزه فرعی بوده و 2 هزار و500 نفر به عنوان عوامل اجرایی اعم از بازرسی، نظارت و نیروهای ستادی در امر برگزاری انتخابات فعالیت خواهند کرد.

این مسئول بیان داشت: برای اخذ آرای مردم در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه 157 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که از این تعداد 69 صندوق ثابت و 88 صندوق دیگر نیز به صورت سیار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از تعداد 12 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان 9 نفر تایید صلاحیت شده‌اند، از بی‌طرفی کامل فرمانداری و عوامل اجرایی در انتخابات پیش رو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار مشگین‌شهر در پایان سخنان خود با بیان اینکه در جریان برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری مردم این شهرستان با مشارکت 87 درصدی رکورد حدیدی را به نام خود ثبت کردند، افزود: این بار نیز مردم شهرستان با مشارکت حداکثری وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات خواهند رساند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول