اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 55

کارشکنی‎ها برای ناامید کردن مردم در انتخابات بی‎نتیجه است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه حضرت صدیقه معصومه(س) گرگان گفت: دشمنان نظام برای کم اثر نشان دادن انتخابات کارشکنی زیادی انجام می‎دهند، اما در برابر آگاهی مردم کم‎اثر و بی‎نتیجه است.

کارشکنی‎ها برای ناامید کردن مردم در انتخابات بی‎نتیجه است

عقیله میبدی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص حضور در انتخابات اظهار داشت: مردم باید نسبت به توطئه‎های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاهی پیدا کنند و با درک از اهمیت حضور در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اقدامات این مدرسه برای بصیرت‎افزایی طلاب و تشویق برای حضور حداکثری در انتخابات تصریح کرد: برای بالا بردن بصیرت‎افزایی طلاب تاکنون جلسات زیادی برگزار شد و تلاش کردیم با دعوت از سخنران‎های مطرح کشوری در مناسبت‎های مختلف نیاز جوانان طلبه را برآورده کنیم.

مدیر حوزه علمیه حضرت صدیقه معصومه (س) گرگان گفت: مردم همیشه در صحنه ما عاشق و علاقه‎مند به مقام معظم رهبری و نظام خود هستند و با حضور پرشور خود در انتخابات 12 اسفندماه مشت محکمی به دهان دشمنان این انقلاب می‎زنند.

میبدی با تاکید بر ضرورت انتخابات آگاهانه اضافه کرد: مردم باید انتخاب اصلح داشته باشند و صرفاً به دلیل اینکه از فردی خوششان می‎آید او را انتخاب نکنند.

وی ادامه داد: انتخاب باید از روی آگاهی، تعهد و احساس مسئولیت فرد باشد و اینکه نسبت به انجام اموری که به عهده وی می‎گذارند چقدر آشنایی دارد.

این مسئول کارآمدی، ولایت‎مداری و پایبندی به ارزش‎ها و آرمان‎های امام و شهیدان را از معیارهای این انتخاب ذکر کرد.

مدیر حوزه علمیه حضرت صدیقه معصومه (س) گرگان همچنین در رابطه با تبلیغات دروغین بیگانگان گفت: این تبلیغات همیشه بوده و هست و چون بی‎اساس پی‎ریزی شده گامی پیش نخواهند برد.

میبدی تصریح کرد: مخاطبان تبلیغات دروغین بیگانگان در داخل بسیار اندک است و این ملت باهوش‎تر از این هستند که توجهی به این تبلیغات داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: البته عده‎ای از روی ناآگاهی و اینکه علیه این نظام هستند به این صحبت‎ها گوش می‎دهند، اما در برابر بصیرت ملت بزرگ ایران که علاقه‎مند به سرنوشت کشور و نظام خود هستند به چشم نمی‎آیند.

مدیر حوزه علمیه حضرت صدیقه معصومه(س) گرگان در پایان اظهار امیدواری کرد مردم هوشیار و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی حضور پررنگ و حداکثری در انتخابات 12 اسفندماه داشته باشند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول