اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

زیر پا گذاشتن اصل بی‌طرفی در انتخابات خیانت است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان گفت: حفظ بی‌طرفی از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه همه دست‌اندرکاران امر انتخابات باشد و کسی که در این زمینه دچار تخلف شود بی‌شک خائن به اسلام، نظام و مردم ایران است.

زیر پا گذاشتن اصل بی‌طرفی در انتخابات خیانت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی صبح امروز در جلسه توجیهی آموزشی کاربران تجهیزات تمام مکانیزه انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اردکان، برگزاری انتخابات به صورت تمام مکانیزه در شهرستان اردکان به عنوان شهرستان پایلوت در استان را فرصتی ارزشمند برای خدمتگزاری بهتر به مردم دانست.

وی خاطرنشان کرد: تمهیداتی اندیشیده شده که چنانچه به هر دلیلی دستگاه‌های اخذ رأی دچار مشکل شدند اختلالی در روند اخذ رأی از مردم به وجود نیاید.

کمالی آموزش صحیح کاربران را ضروری دانست و تصریح کرد: توصیه ما به کاربران این است که ضمن یادگیری صحیح موارد آموزشی مشکلات و اختلالات احتمالی را به صفر برسانند.

وی از فعالیت 57 شعبه اخذ رأی در شهرستان اردکان خبر داد و گفت: در 10 درصد از مناطق کشور انتخابات به صورت نیمه مکانیزه و تمام مکانیزه انجام می شود، در تمام شعب اخذ رأی این شهرستان ظرفیت رأی‌گیری به صورت دستی نیز وجود دارد تا چنان‌چه دستگاه‌ها به هر دلیلی دچار اختلال شدند در روند اخذ آرای مردم مشکلی ایجاد نشود.

کمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه عنوان کرد: تحولات اخیر در خاورمیانه اثرات مثبتی در کشورهای منطقه به وجود آورده و امروز دشمن بیش از هر زمانی انقلاب اسلامی را تهدیدی برای منافع و نفوذ سیاسی خود در منطقه می‌پندارد.

وی هجمه رسانه‌ای دشمن در ماه‌های اخیر را نشانه اهمیت انتخابات پیش روی مجلس برای آنان دانست و گفت: در شرایط کنونی نگاه آمریکا و غرب به انتخابات مجلس در ایران دوخته شده اما حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های شوم آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

فرماندار اردکان عنوان کرد: متأسفانه عده‌ای مزدور که پس از انتخابات سال 88 ضربه مهلکی از مردم خورده‌اند با شیوه‌های مختلف همراهی و هم‌نوایی خود را با اهداف و مقاصد دشمن نشان می دهند، در شرایط حساس کنونی وظیفه ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات حفاظت بی‌چون و چرا از آرای مردم است.

وی تصریح کرد: حفظ بی‌طرفی از مهم‌ترین مواردی است که تمام کاربران و دست‌اندرکاران امر انتخابات باید مدنظر داشته باشند، لذا کسی که در این زمینه دچار تخلف شود بی‌شک خائن به اسلام، نظام و مردم ایران است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول