اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزه تأکید کرد

برنامه‌های فرهنگی دین‌محور رویکرد اصلی فرمانداری است

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزه گفت: تمرکز بر اقدامات فرهنگی با تکیه بر پشتوانه غنی مذهبی شهرستان از رویکردهای اصلی فرمانداری فیروزه است.

برنامه‌های فرهنگی دین‌محور رویکرد اصلی فرمانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدرضا حاجی‌زاده تمرکز بر اقدامات فرهنگی با تکیه بر پشتوانه غنی مذهبی شهرستان را از رویکردهای اصلی فرمانداری فیروزه و نهادهای مرتبط در شهرستان دانست.

فرماندار فیروزه در آستانه ورود به چهارمین سال ارتقای فیروزه به شهرستان، عملکرد فرمانداری و دستاوردهای شهرستان در این مدت را تبیین کرد.

وی اظهار داشت: کاهش وقوع جرایم چهارده‌گانه و به صفر رسیدن آمار طلاق از ابتدای سال جاری تاکنون نتیجه اهتمام مدیران شهرستان به مقوله فعالیت‌های فرهنگی است.

وی کسب رتبه پنجم شهرستان در ایجاد اشتغال را از دیگر افتخارات فیروزه عنوان و اضافه کرد: این امر از آگاهی اعضای کارگروه اشتغال و تعامل مطلوب دستگاه‌های مرتبط برای کاهش نرخ بیکاری به ویژه در روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها حکایت دارد.

فرماندار فیروزه درباره فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته از ابتدای سال 88 تاکنون اظهار داشت: جذب اعتبار لازم برای راه‌اندازی بیمارستان 32 تخت‌خوابی فیروزه، ترمیم و توسعه محورهای مواصلاتی شهرستان، تقویت آموزش عالی، آغاز عملیات اجرایی سایت اداری و مسکن مهر از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت است.

حاجی‌زاده ابراز امیدواری کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از 40 پروژه با اعتباری بالغ بر 577.3 میلیارد ریال در دهه فجر امسال در کنار 60 برنامه فرهنگی و اجتماعی اجرا شده، منشأ خیر و خدمت به مردم همیشه در صحنه شهرستان باشد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول