اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

فرمانداری اردبیل 28 میلیارد تومان به شهرداری‌ها کمک کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از کمک 28 میلیارد و 500 میلیون تومانی فرمانداری به شهرداری‌ها و سازمان‌های تابعه اردبیل در طول عمر پنج ساله شورا خبر داد.

فرمانداری اردبیل 28 میلیارد تومان به شهرداری‌ها کمک کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل یوسف اکبری پیش از ظهر امروز در بخش دوم سخنرانی خود در مراسم تقدیم لایحه بودجه شهرداری اردبیل به شورای شهر اظهار داشت: هر کس با هر هدف تلاش کند تا به جای ایجاد دلگرمی سبب افتراق در شهر شود گذشته اردبیل را به خطر انداخته است و هر فردی که قصد ایجاد تفرقه را داشته باشد به شعور این شهر توهین می‌کند.

وی ورود شورای شهر و شهرداری به مباحث فرهنگ شهری را یادآور شد و گفت: مرکزیت عشق و علاقه و شور و شعور به امام حسین و اهل بیت (ع) اردبیل است و ما باید این را در تمام شئون این شهر مشاهده کنیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود موقعیت شورای شهر را یادآور شد و افزود: در دور سوم شورا کم‌ هزینه‌ترین شورا با عملکرد قابل توجه را مشاهده کردیم اما این عملکرد تا رسیدن به نقطه ایده‌آل و مطلوب کافی نیست.

فرماندار اردبیل بیان داشت: شورای دور سوم معقول‌ترین و از نظر هزینه‌کرد اندک زبان‌زد است و خدمات ارائه شده با این هزینه‌کرد اندک جای تقدیر دارد که این نشانگر تعامل، اتفاق‌نظر و اتحاد در هدف‌گذاری مشترک اعضای شورای اسلامی شهر است.

اکبری ادامه داد:‌ نمونه قابل اثبات این ادعا این است که علیرغم اینکه در سال‌های گذشته ما شاهد تغییر مدیریتی فراوان در شهرداری بودیم اما در دور سوم شورای شهر ما تنها به دلیل ارتقای مسئولیت شهردار اردبیل سابق و علیرغم میل باطنی شورای شهر تنها شاهد تعویض یک شهردار بودیم.

وی ثبات در مدیریت حوزه شهرداری را نیز یادآور شد و گفت: در مدیریت و اتفاق نظر شوراییان ثبات وجود دارد که این ثبات همه را موظف می‌کند با تمام وجود دید مثبت، نگاه وسیع و وسع و توان در خدمت مردم و شورای شهر باشیم.

فرماندار اردبیل همچنین همکاری شورای شهر اردبیل و شهرداری را در قانون هدفمند‌سازی یارانه‌ها یادآور شد و ابراز داشت: در حوزه حمل و نقل مسئولیت‌پذیری مشفقانه این شورا سبب شد تا 82 میلیارد تومان از قبل حامل‌های سوخت در حوزه شهرستان اردبیل صرفه‌جویی داشته باشیم.

اکبری نوسازی 2 هزار واحد تاکسی، 97 دستگاه اتوبوس، 68 دستگاه مینی‌بوس و راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت تک منظوره و دو منظوره را خاطرنشان کرد و افزود: تمام این اقدامات نشانگر همدلی، کاردانی و ثبات مدیریتی شورای شهر است.

این مسئول با بیان اینکه تمام‌کننده پروژه‌ها تنها اعتبارات نیست، اظهار داشت: توان مدیریتی بالا، مشارکت و پشتوانه مردمی عامل موفقیت شورا و شهرداری بوده که ما از این لحاظ به شهر خود می‌بالیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل شاه کلید موفقیت‌های بعدی شورا را نیز همراهی و مشارکت‌های مردمی اعلام کرد و گفت: در شفاف‌سازی عملکرد‌ها و نظم و نظام دادن به گزارش‌های مالی نیز شورا باید موفق عمل کند تا اجازه ندهیم در پایان عمر شورا افراد و صاحب‌نظران دیگر عملکرد شش ساله دور سوم را طوری نقد کنند که دیگر هیچ فرصت دفاع و اعتماد‌سازی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول