اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

ایجاد دبیرخانه دائمی گل نرگس در فرمانداری بهبهان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از ایجاد دبیرخانه دائمی گل نرگس در فرمانداری این شهرستان به‌ منظور حمایت ویژه از این موهبت الهی در منطقه خبر داد.

ایجاد دبیرخانه دائمی گل نرگس در فرمانداری بهبهان

فرهاد باذلی‎محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: فرمانداری این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی این شهرستان در حال برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات مؤثر و مطلوبی است.

وی افزود: با توجه به اقدامات اخیر این ارگان و تلاش و تعامل هر چه بیشتر اداره محیط زیست شهرستان، پروژه بسیار مهم استقرار ایستگاه دومین ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهرستان افتتاح شد.

فرماندار بهبهان خاطرنشان کرد: بر این اساس، ما از این پس قادر خواهیم بود به صورت آنلاین وضعیت هوای شهر خود را به مراکز کشور مخابره کنیم.

وی اضافه کرد: البته باید این پروژه را توسعه داده تا در سایر حوزه‎ها نیز بتوانیم از آن استفاده کنیم.

باذلی‎محبوب هم‌چنین با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره گل نرگس بهبهان در شهرستان گفت: این جشنواره که در پنجم بهمن‌ماه جاری در تالار معلم بهبهان برگزار شد بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد فضا و شرایط لازم برای توسعه این موهبت الهی است تا شرایط فروش و معرفی این گل زیبای بهبهان را به دنیا بهبود بخشیم.

فرماندار بهبهان افزود: در حال حاضر 23 نفر در بهبهان مشغول کشت و برداشت گل نرگس هستند که متأسفانه هیچ‎کدام در قالب یک تعاونی و تشکل نبوده و هیچ سازماندهی خاص و خوبی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی گل نرگس در فرمانداری بهبهان تشکیل شده و به دنبال آن هستیم که مسائل مربوط به این گل را در طول سال پیگیری کرده و از رکود آن به صورت فعلی جلوگیری کنیم.

فرماندار بهبهان هم‌چنین خطاب به مسئولان استانی عنوان کرد: باغ‌ها و نرگس زارهای بهبهان باید توسط استان حمایت شود و این مهم نیازمند حمایت مسئولان استانی شد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برنامه‌های در دستورکار و حمایت مضاعف مسئولان بیش از پیش شاهد ارتقای زمینه‌های مختلف در منطقه باشیم.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول