اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

اولین تذکر را در مورد گروه انحرافی به رئیس جمهور دادم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده جزو اولین نمایندگان مجلس هشتم بودم که تذکر اولیه را در مورد گروه انحرافی و برخی اطرافیان منحرف رئیس جمهور دادم.

اولین تذکر را در مورد گروه انحرافی به رئیس جمهور دادم

جواد صبور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده افتخار می‌کنم که عضو حزب مؤتلفه اسلامی هستم چرا که این جریان به حزب شهادت معروف است و 85 درصد رهبران آن در مبارزات انقلابی به شهادت رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در دور هشتم نیز با حمایت این حزب و رای پاک و صادقانه مردم راهی مجلس شدم و بعد از حضور در مجلس هشتم فراکسیون انقلاب اسلامی را تشکیل دادم.

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: بر خلاف برخی نمایندگان که در مجلس با دورویی از جریان فتنه حمایت کرده و حتی بیانیه و حلقه حمایت از آنها را تشکیل داده بودند اولین راهپیمایی نمایندگان مجلس را علیه جریان فتنه به راه انداختیم و اسباب حضور نمایندگان و هیئت رئیسه را در راهپیمایی علیه فتنه‌گران با سر دادن شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه شکل دادیم.

صبور یادآور شد: این فراکسیون و اعضای آن در مقابل گروه‌های حامی فتنه‌گران در مجلس که فراکسیون مهر‌ورزی را تشکیل داده بودند به شدت با جریان فتنه آن زمان و انحرافی امروز مقابله کردیم اما معتقدیم جریان انحرافی حلقه دوم و غیر‌شاکله دولت است.

وی ادامه داد: حتی در 11 روز خانه‌نشینی و غیبت رئیس جمهور نیز از باب امر به معروف و نهی از منکر به حرکت احمدی‌نژاد معترض شدیم چرا که خودمان را وکیل‌الدوله نمی‌دانیم بلکه وکیل‌المله هستیم و جز تبعیت از فرمان ولایت برای خود مسیر و آرمانی تعیین نکرده‌ایم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی افزود: بنده جزو نمایندگانی بودم که نامه سرگشوده به رئیس جمهور دادیم و حوادث پیش آمده را آزمایش و قانون الهی دانستیم اما خواستار بصیرت بیشتر در برابر نظام‌های استکباری شدیم تا از برخی حرکت‌ها و اقدامات نظام اسلامی به نفع خود سوء استفاده نکنند.

صبور تصریح کرد: در سومین تذکر به رئیس جمهور اعلام کردیم که باید احمدی‌نژاد مکتبی به مانند جریان قرآنی طالوت و جالوت رفتار داودی داشته باشد و جمجمه گوساله سامری را که پوسیده است و نشان روشنی از افتراق و دو‌دستگی در بین اصولگرایان است به گودال انداخته تا همچنان رایحه ولایت‌مداری و خدمتگزاری از سوی دولت به مشام برسد.

وی بیان داشت: در جریان حوادث اردیبهشت ماه ما به وظیفه دینی خود عمل کردیم و هرگز در برابر جریان فتنه و انحراف و گروه‌های ثروت‌اندوز و قدرت‌طلب کوتاه نمی‌آییم.

عضو مجمع نمایندگان استان در پایان سخنان خود با اعلام اینکه در جهت حرکت انقلابی خود جبهه آمال و خط فکر سیاسی ما مسیر ولایت فقیه است، به خبرنگار فارس اظهار داشت: بنده آدم کسی نیستم بلکه آدم ولایت فقیه هستم و جهت‌گیری‌ها و حرکت‌های بنده نیز مبین این واقعیت است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول