اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران/ 12

رسانه‌ها در معرفی کاندیداها بی‌طرفی را رعایت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود طرف کسی را در انتخابات نگرفته و فقط به مردم آگاهی دهند.

رسانه‌ها در معرفی کاندیداها بی‌طرفی را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود شعبان‌زاده ظهر امروز در بازدید از نهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران اظهار داشت: هر مازندرانی تا وارد این نمایشگاه شود نمی‌داند چند رسانه در استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد مازندران رتبه نخست رسانه‌های فعال را نسبت به سایر استان‌ها دارد، تصریح کرد: در چند استان فعالیت کرده‌ام و در هیچ استانی به این اندازه رسانه اعم از مکتوب و مجازی نبوده است.

شعبان‌زاده با بیان اینکه مردم ما از طریق رسانه‌ها بیشتر در معرض آگاهی و اطلاعات قرار می‌گیرند، یادآور شد: مردم از موقعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مطلع می‌شوند و این حاکی از این است که مردم مازندران از قابلیت بسیار بالایی برخوردارند و آن هم دانایی و توانایی است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران ادامه داد: ‌در این نمایشگاه دانایی را به نمایش گذاشته‌اید و هم آگاهی به مردم می‌دهید که این موضوع اهمیت دارد.

شعبان‌زاده با اشاره به اینکه سطح سواد در مازندران بالا است، بیان داشت: این سطح سواد نیاز به پیشرفت دارد که در مباحث اطلاع‌رسانی باید دنبال کنیم.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی مازندران با بیان اینکه انتخابات یک جریان سیاسی اجتماعی است، گفت: اگر رسانه‌ها بی‌طرفانه در این زمینه اقدام کنند مردم هم جذب شناخت و تحلیل رسانه‌ها می‌شوند که این موضوع اهمیت دارد.

وی تصریح کرد: اگر رسانه‌ها به فرد یا جناحی وابسته شوند ممکن است آن فرد اشتباهی داشته و رسانه‌ای که در جهت راستین قدم برداشته را هم به خطا بیندازند.

شعبان‌زاده متذکر شد: از رسانه‌ها انتظار می‌رود که طرف کسی را نگرفته و فقط به مردم آگاهی دهند.

این مسئول اذعان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب انتخابات زیادی روی داده و انتخابات 12 اسفند هم انتخاباتی آزاد مانند انتخابات قبلی است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول