اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با نخستین روز بهار صورت می‌گیرد

استقبال ویژه از زائران در پایانه‌های ورودی مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: هم‌زمان با نخستین روز بهار از زائران و مسافران با حضور مسئولان استانی و مدیران شهرداری استقبال ویژه می‌شود.

استقبال ویژه از زائران در پایانه‌های ورودی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی اظهار کرد: سازمان پایانه‌های شهرداری برای استقبال از بهار برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار خود دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد گفت: تهیه هدایای معنوی و فرهنگی ویژه سال 91 با جلب مشارکت‌های مردم، شرکت‌های مسافربری، بهره‌برداران شرکت‌ها به زائران بهاری در سه روز نخست سال 91 از برنامه‌های این سازمان است.

شریعتی با بیان اینکه بروشورهای مورد نیاز برای زائران تهیه شده است، ادامه داد: شناسایی مساجد، تکایا، حسینه‌های پیرامون پایانه به منظور اسکان موقت زائران بهاری در صورت بحرانی شدن شرایط جوی با مساعدت فرمانداری مشهد با هماهنگی معاونت فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان پایانه‌های مسافربری است.

وی با بیان اینکه برای تقویت ناوگان تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی با بیش از 400 دستگاه تاکسی و 75 دستگاه اتوبوس هماهنگی صورت گرفته است، افزود: 35 دستگاه وانت‌بار برای ارائه خدمات شبانه‌روزی در این مدت برای استفاده زائران و مسافران آماده شده است.

شریعتی با اشاره به دیگر اقدامات سازمان برای استقبال از بهار ادامه داد: انجام تبلیغات و زیباسازی داخل پایانه، رنگ‌آمیزی جداول، تهیه تابلوهای راهنما و توسعه فضاهای سبز، ایجاد طاق گل و هفت سین نوروزی به منظور بهره‌برداری بیشتر زائران و مسافران و آماده‌باش و تنظیم جدول کشیک همکاران پایانه در طول این ایام از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول