اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرودگاه اردبیل شرمنده مردم

تراکم مسافر در جمعه شلوغ پروازهای فرودگاه اردبیل

خبرگزاری فارس: در حالی که امروز در حوالی ساعت 16 الی 17 عصر پروازهای متعددی در فرودگاه اردبیل انجام شد تراکم مسافر در این مکان اسباب نارضایتی و گله‌مندی را به دنبال داشت.

تراکم مسافر در جمعه شلوغ پروازهای فرودگاه اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پرواز عصر امروز فرودگاه اردبیل که در فاصله یک ساعت چهار پرواز داخلی و خارجی انجام شد سبب گردید تا مسافران فرودگاه اردبیل به ویژه مسیر اردبیل- تهران گله‌مند از فضای حاکم بر فرودگاه اردبیل باشند.

برهمین اساس تعدادی از مسافران برای دریافت کارت پرواز به دلیل تراکم سفر و نامناسب بودن فضای فیزیکی با مشکلاتی مواجه شده و نتوانستند مراحل سفر خود را به موقع انجام دهند.

این در حالی است که مسئولان به رغم وعده‌های داده شده هنوز از احداث ترمینال حجاج و خارجی فرودگاه اردبیل عاجز هستند به گونه‌ای که فضای فعلی فرودگاه اردبیل به ویژه برای پروازهای خارجی امکان پاسخگوئی به حجم بالای سفر را ندارد.

امروز سفر هوایی مسافران به مقصد تهران توسط شرکت هما ساعت 16:25 دقیقه، آسمان 15:45 دقیقه و دو پرواز خارجی جده ساعت 17:05 دقیقه و بغداد ساعت 15:45 دقیقه توسط شرکت‌های هما و آنا به صورت رفت و برگشت انجام شده و این در حالی است که فضای ترمینال فرودگاه اردبیل پاسخگوی این همه پروازها و ورود و خروج نیست.

این شرایط و حجم زیاد و متنوع سفرها از فرودگاه اردبیل مورد رضایت و مطلوب مردم است و از این بابت از مسئولان قدردان هستند اما این که فضای فرودگاه در برخی از روزها پاسخگوی این حجم متعدد سفرها نیست باید تدبیری اندیشید تا فضای فیزیکی فرودگاه اردبیل نیز متناسب با گسترش پروازها توسعه یابد.

خبرگزاری فارس در حالی این گله‌مندی مردم را مطرح کرده که انتظار می‌رود در سال آینده مسئولان به ساخت ترمینال خارجی و حج فرودگاه بین‌المللی اردبیل عنایت داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول