اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تمهیدات اندیشیده شده

نحوه برگزاری انتخابات کهگیلویه و بویراحمد زبانزد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ایده‌ال انتخابات در این استان در هر شرایطی خبر داد و گفت: یقین داریم که نحوه برگزاری انتخابات کهگیلویه و بویراحمد زبانزد خواهد شد.

نحوه برگزاری انتخابات کهگیلویه و بویراحمد زبانزد می‌شود

مرتضی رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: یکی از اهداف نشست فرمانداران و بخشداران در باشت بررسی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات بود.

وی با بیان اینکه در این نشست فرمانداران و بخشداران گزارش کاملی از میزان آمادگی حوزه‌های انتخابیه ارائه دادند، ابراز داشت: بر اساس گزارش فرمانداران تمام مراحل اجرا و برگزاری انتخابات متناسب با برنامه اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور بوده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فراهم بودن تمام امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات در این استان اشاره کرد و ابراز داشت: همه امکانات از جمله خودرو، رایانه و نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات به طور کامل آماده است.

رهنما با بیان اینکه انتخابات به صورت رایانه‌ای و دستی انجام می‌شود، افزود: کاربران اینترنتی انتخابات آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و کامپیوتر و خط اینترنتی نیز فراهم شده است.

وی از آمادگی کامل ستاد انتخابات این استان برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم خبر داد و بیان داشت: با تدابیر اندیشیده شده چه در شرایط نامساعد جوی از جمله بارندگی و یا قطع برق و یا مشکل در خطوط تلفن، خللی در کار برگزاری انتخابات به وجود نخواهد آمد و انتخابات به نحو مطلوب برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به زمان تبلیغات رسمی و قانونی کاندیداها اشاره کرد و بیان داشت: طبق قانون زمان تبلیغ رسمی و قانونی کاندیداها از 8 روز قبل از رای‌گیری یعنی از چهارم اسفند آغاز و تا 24 ساعت قبل از روز رای‌گیری ادامه دارد.

رهنما تصریح کرد: هرگونه دیوار نویسی و چسباندن پوستر بر روی در و دیوار ممنوع است و کاندیداها فقط مجاز به نصب پوستر جلوی ستادهای خود هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از 12 هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند، افزود: این افراد آموزش‌های لازم را فرا گرفته و آماده برگزاری یک انتخابات خوب و شایسته هستند.

وی بیان داشت: مردم مؤمن و انقلابی و همیشه در صحنه استان ما با حضوری یکپارچه در پای صندوق‌های رای یک‌بار دیگر حماسه‌ای بی‌نظیر خلق خواهند کرد و به دشمنان نشان خواهند داد که پایبند به اصول و ارزش‌های نظام هستند و هر جا که لازم باشد در صحنه حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول