اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

چشم فتنه کور شد / پایمال کردن خون‏ شهدا را بی‏پاسخ نمی‏گذاریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: چشم فتنه با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کور شد و ما هرگز پایمال کردن خون‏ شهدا را بی‏پاسخ نمی‏گذاریم.

چشم فتنه کور شد / پایمال کردن خون‏ شهدا را بی‏پاسخ نمی‏گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی عصر شنبه در نشستی در شرق استان تهران اظهار کرد: شهدا چراغ راه حرکت جامعه به سوی تعالی بوده و خانواده شهدا مدرسان واقعی مکتب ایثار، شهامت و از خودگذشتگی هستند.

وی ادامه داد: دهه مبارک فجر یادآور حماسه‏سازی‏های ملت غیور ایران اسلامی در سایه رهبری امام راحل عظیم‏الشأن (ره) بود و برنامه‏های آن به خوبی برگزار شد.

علاءالدینی اضافه کرد: از دیگر مباحثی که ایام‏الله سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر ما و همه اقشار جامعه متذکر ‏شد، حفظ یاد و خاطرات شهدای انقلاب است.

امام جمعه دماوند افزود: بر اساس مدارک موجود، پرونده 11 شهید انقلاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند نگهداری می‏شود.

وی تصریح کرد: از جمله افتخارات اهالی شهرستان دماوند، آرمیدن این شهیدان در داخل مزارهای شهدای جنب اماکن متبرکه است.

علاءالدینی خطاب به نسل جوان امروز جامعه خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید از منش و روش زندگی شهدای این مرز و بوم اسلامی درس بگیرند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: ادامه مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و صیانت از شجره طیبه انقلاب اسلامی به دستان جوانان خواهد بود.

وی با اشاره به شهدای نوجوان کشور در ادوار مختلف یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس و روزهای حماسه‏سازی انقلاب اسلامی شاهد دلاورمردی نوجوانان شهیدی بودند که امام راحل آنها را سرمشق خود خطاب می‏فرمود.

علاءالدینی ادامه داد: مسئولان ما هم باید بدانند این درخت انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و این خون‏های پاک لغزش احتمالی در امور را بی‏پاسخ نمی‏گذارند.

امام جمعه دماوند با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 یادآور شد: از جمله مصادیق پایمالی خون شهدای گلگون‏کفن در فتنه سال 88 رخ داد.

وی تصریح کرد: اما همگان مشاهده کردند که چشم فتنه معاندان نظام با شجره طیبه آبیاری شده با خون شهدای انقلاب اسلامی چگونه کور شد و از میان رفت.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول