اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات:

ناظران نباید در ستاد‌های انتخاباتی فعایت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت و بازرسی انتخابات گفت: هیچ‌یک از ناظران نباید در ستادهای انتخاباتی فعالیت ‌کنند و باید یا ناظر انتخابات باشند یا در ستادهای کاندیداهای مجلس فعالیت کنند.

ناظران نباید در ستاد‌های انتخاباتی فعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی، حجت‌السلام ‌عبدالرحیم نیساری عصر امروز در همایش ناظران امین با حضور ناظران و فرمانداران مجلس شورای اسلامی که در سالن مجتمع فرهنگی و اجتماعی خوی برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با حضور آگاهانه ملت ایران در پای صندوق‌های رای در دوازدهم اسفند همانند 22 بهمن امسال این حضور آگاهانه چون خاری بر چشم استکبار جهانی خواهد نشست.

وی همچنین با اشاره به وظایف مهم ناظران شورای نگهبان در انتخابات، تاکید کرد: ناظران چشمان همیشه بیدار شورای نگهبان هستند که نهایت تلاش آنها حراست از آرای ارزشمند و سرنوشت‌ساز ملت ایران است.‌

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: از جمله فعالیت‌های هیئت بازرسی انتخابات تهیه گزارش از تبلیغات پیش از موعد‌، شیوه‌ها و ترفندهای به کار گرفته شده از سوی دواطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر روند فعالیت مسئولان اجرایی دخیل در انتخابات، ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این امر و بررسی سوءاستفاده از امکانات مالی و اداری دستگاه‌ها در صورت وقوع از  دیگر فعالیت‌های هیئت بازرسی انتخابات استان خواهد بود.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به تهدیدات دشمنان از حساسیت خاصی برخوردار است کما اینکه مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر مثل گذشته این تهدیدات را خنثی خواهند کرد.

همچنین رئیس دفتر هیئت نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان خوی در این همایش گفت: در این انتخابت بیش از 700 نفر ناظر در پای صندوق‌های رای به برگزاری انتخابات سالم نظارت خواهند کرد.

محمود حسن‌پور افزود: ابتکار عمل حوزه‌های انتخابی در دست ناظران است و ناظران باید به عنوان امانت‌دار صیانت از آرا را مدنظر داشته باشند.

وی با بیان اینکه میثاق با شهدا و عشق به نظام و انقلاب موجب پیشگامی در همه امور می‌شود، افزود: همه ما به ویژه ناظران باید همواره اشراف به امور انتخاباتی داشته باشیم تا ابتکار عمل دست ناظران باشد چراکه ناظران تایید کننده عملکرد اجرایی هستند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول