اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات سازمان بسیج:

یک‌پارچگی امت با ولایت موجب روسیاهی دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج مستضعفین گفت: یک‌پارچگی امت با ولایت و پیروی از آن دشمنان را روسیاه کرده است.

یک‌پارچگی امت با ولایت موجب روسیاهی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حجت الاسلام محمدتقی صباغی بعد از ظهر امروز در آیین نخستین یادواره 50 شهید سرافراز تبلیغات شهرستان زرند و شهدا گمنام عرصه تبلیغات با عنوان "بشیران حماسه" در محل سالن اجتماعات سقاخانه ابوالفضل (ع) زرند اظهار داشت: شهدای ما شهدای راه آزادی انسان‌ها هستند.

وی لطف خدا به انسان‌ها در زمینه پرداختن به شهادت و شهدا از عالی‌ترین مقام‌ها در بشر دانست و افزود: شهدا اسطوره‌هایی در روی زمین برای نجات ما بودند و امام خمینی (ره) مربی و آموزش‌دهنده این شهدا بود.

صباغی تصریح کرد: امام راحل در زمانی که مردم زیر چکمه‌های ظلم و ستم استکبار و طاغوت له می‌شدند، راه عزت و سربلندی را به ما نشان داد و در 33 سال قبل امام چرخ روزگار را برگرداند و تاریخ را عوض کرد.

وی ابراز داشت: امام خمینی (ره) با فریاد عدالتخواهی و ظلم‌ستیزی در سال 42 به مبارزه با ظلم برخاست و در بهمن 57 به پیروزی دست یافتیم.

صباغی عنوان کرد: امام راحل سیر شجاعت را به مردم آموخت و با گذشت از خواسته‌های دنیایی ملت ایران را سرافراز کرد و استکبار را از تخت استکبار و ستم به زیر کشید.

وی با بیان اینکه دشمن هر روز نقشه‌ای علیه ملت ایران طراحی می کند، اذعان داشت: این نقشه‌ها ناشی از ضعف قدرت است.

صباغی با اشاره به مقاومت مردان و زنان و در صحنه بودن آنها به فرمان ولی‌فقیه ابراز داشت: این افراد میدان‌ها را با دعای خود نورانی کردند و ظلمت‌ها را فراری دادند و امروز در دل کاخ‌های استکبار صدای مرگ بر امریکا شنیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت مردان و زنان ما الگوی تمام کشورها است و الگوی ایرانی اسلامی شیعی همه جا را فرا گرفته است و تمام آزادیخواهان به مبارزه برخاستند.

صباغی افزود: در قرن 14 فروپاشی ظلم و استکبار را از درون مشاهده می‌کنیم، ما شیعیان آل محمد هستیم و ولایت داریم، یعنی ولایت مطلقه ‌فقیه که عامل ایستادگی تشیع در  یک هزار و 400 سال تا کنون شده است.

وی با بیان اینکه ما از زمان مولا علی (ع) تا فتوای میرزای شیرازی و تا به امروز ولایت را داریم، گفت: ما به برکت خون هزاران شهید این مسئله را از قوه به فعل در آوردیم.

صباغی با اشاره به اینکه مردم زرند 600 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی تقدیم کردند، اذعان داشت: ملت ما به امامش گفت که ما اهل کوفه نیستیم، بلکه هر کدام عمار و مالک اشتر هستیم و یا در راه آنها قرار داریم و میدان را خالی نمی‌کنیم.

وی بیان داشت: استکبار با هر ترفند و حیله‌ای از جمله با ایجاد اختلاف بین علما و ایجاد انحراف در موقعیت‌های حساس قصد از بین بردن و ایجاد شکاف بین مردم و ولایت را دارد.

صباغی با تاکید بر اینکه ما راهمان را درست انتخاب کردیم و این ملت یک میزان به نام ولایت دارد، تصریح کرد: آنها که خط فتنه و انحراف را پیش گرفتند، بدانند عمله‌ای بیش برای استکبار نیستند و شهدا حق را یاد ما دادند که بین حق و باطل فاصله و میانه‌ای نیست.

وی ابراز داشت: یک‌پارچگی امت با ولایت و پیروی از آن دشمنان را روسیاه کرده است و شهدا از ما می‌خواهند که با افکار صدامیان و یزیدیان بجنگیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سازمان بسیج مستضعفین خطاب به آنهایی که افکارشان مادی شده است، اذعان داشت: اسلام را در اصول زیر پا نگذارید.

صباغی افزود: ملت ایران در روز انتخابات نشان می‌دهد که ما میدان‌دار مردان پاسدار ولایت، حرمت خون شهیدان و لبیک گوی امام خامنه‌ای عزیز هستیم.

صباغی بر حفظ گفتار ولایت یعنی وحدت کلمه تاکید کرد و افزود: بعضی‌ها همه چیز به جز دستور رهبری را می‌بینند.

وی بیان داشت: تا زمانی که دولت پشت سر ولی‌فقیه است، ما لحظه‌ای در زمینه بیت‌المال، مسائل اجتماعی، سیاسی و اعتقادی کوتاه نمی‌آییم.

صباغی ابراز داشت: علمای اسلام پای ولایت فقیه به دار آویزان شدند، اما لحظه‌ای تردید نشان ندادند.

وی با بیان اینکه حاکمان عرب نوکران حلقه به گوش امریکا هستند و سرمایه‌گذاری و خرج کردن دلارها و ریال‌های سعودی به خاطر شرکت نکردن مردم در انتخابات است، تصریح کرد: آنها می‌خواهند، جبهه مقاومت جهانی را تضعیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر با آرا زیاد به میدان بیاییم، به طور یقین بیداری اسلامی تقویت می‌شود و این موجب تقویت جامعه اسلامی است.

صباغی با اشاره به اینکه خطبه‌های مقام معظم رهبری در نماز جمعه دشمن را عقب راند، عنوان کرد: باید با یک‌پارچگی در مقابل دشمنان و فتنه‌گران بایستیم.

وی اظهار داشت: اراده خداوند بر این است که دشمنان اسلام سرنگون شوند و ما آثار فروپاشی غرب را می‌بینیم.

صباغی ابراز داشت: شهدا بر ما حق دارند و این حق با حرکت در مسیر ولایت و مسیر شهدا ادا می‌شود و به غیر از تبعیت در مسیر ولایت که همان ولایت رسول‌الله است به مشکل می‌خوریم.

وی با بیان اینکه ولایت رسول‌الله تجلی در مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: انقلاب ما صاحب دارد و هر روز بر رسوایی دشمنان افزوده می‌شود.

به گزارش فارس، این یادواره با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی، بسیجیان و خانواده‌های معزز شهدا با مرثیه و روضه‌خوانی توسط مداحان همراه بود.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول