اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن کاراته در اردکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن کاراته با حضور بیش از 250 نفر از کاراته‌کاران دختر و پسر شهرستان اردکان در سالن تختی این شهر برگزار شد.

جشن کاراته در اردکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، در مراسمی که صبح امروز با حضور فرماندار، نماینده مردم اردکان، رئیس شورای شهرستان و جمع کثیری از مردم اردکان در محل سالن تختی برگزار شد، کاراته‌کاران برتر شهرستان اردکان به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

رئیس هیئت کاراته شهرستان اردکان در این مراسم با بیان اینکه زمینه حضور چند تن از کاراته‌کاران اردکانی در تیم ملی فراهم شده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 500 نفر در این رشته مشغول فعالیت هستند و امیدواریم این تعداد در سال آینده به 700 نفر افزایش یابد.

علی رزم‌آور با اشاره به موفقیت‌های اخیر تیم کاراته بانوان اردکان در مسابقات کشوری تصریح کرد: با تلاش مربیان مجرب و کارآزموده، بانوان کاراته‌کار از آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند و در برخی رشته‌ها از آقایان کاراته‌کار پیشی گرفته‌اند.

در پایان این مراسم از نفرات برتر کاراته شهرستان اردکان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

* آغاز طرح شنای سباح ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اردکان

هم‌زمان با سراسر کشور طرح شنای سباح ویژه دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی شهرستان اردکان با حضور هزار دانش‌آموز دختر و پسر در سالن سرپوشیده طراوت آغاز شد.

در این طرح هر کدام از دانش‌آموزان طی 12 جلسه آموزش می‌بینند و پس از پایان این دوره به آنان گواهینامه قبولی اعطاء می‌شود.

* باخت تیم والیبال شفق اردکان در مقابل کاله آمل

تیم والیبال شفق اردکان در نخستین بازی از مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک جوانان کشور که در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف تیم کاله آمل رفت و با نتیجه سه بر صفر از این تیم شکست خورد.

تیم والیبال شفق اردکان جزو هشت تیم اول این گروه است.

بازی برگشت این دیدار هفته آینده در سالن تختی اردکان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول