اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌ بار

کاراته کردستان به رقابت‌های لیگ‌ برتر راه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان کردستان گفت: کاراته این استان برای نخستین بار در تاریخ کاراته کردستان به رقابت‌های لیگ‌ برتر راه یافت.

کاراته کردستان به رقابت‌های لیگ‌ برتر راه یافت

بهرام سوداگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تیم کاراته کردستان با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ دسته یک برای نخستین بار در تاریخ این رشته ورزشی به مسابقات لیگ برتر راه یافت.

به گفته بهرام سوداگری، تیم کاراته استان در سال‌ جاری با نام تیم کاراته شهرداری دهگلان در مسابقات لیگ دسته یک کشور حضور داشت.

وی خاطر نشان کرد: هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 22 بهمن ماه سال‌ جاری در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

رئیس هیئت کاراته کردستان افزود: تیم کاراته این استان با باخت 20 بر 9 به هیئت کاراته همدان و برد 29 بر صفر مقابل تیم میاندوآب بعد از هیئت کاراته استان همدان در جایگاه دوم این دوره مسابقات قرار گرفت.

به گفته وی تیم کاراته شهرداری ساوه نیز عنوان سوم این دوره رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

سوداگری تصریح کرد: نوید امیرحسینی، سینا محمدی، زانیار غفوری، شادمان منصوری، پیام یعقوبی، سهند نقشینی، برزان الماسی، بنام ایوبی، دلیر رشیدپور و زانیار فتحیانی اعضای تیم کاراته شهرداری دهگلان را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: این تیم به مربیگری کیوان محمدی در بخش کومیته و امجد محمدی در بخش کاتا و سرپرستی بهروز وفایی به این موفقیت دست یافت.

رئیس هیئت کاراته استان کردستان در پایان خاطر نشان کرد: برزان الماسی به عنوان بهترین بازیکن و بهروز وفایی نیز به عنوان سرپرست نمونه مسابقات لیگ دسته یک کاراته کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول