اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

مشارکت مردم آستارا در انتخابات حضوری حداکثری است

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: مردم آستارا در نهمین دوره انتخابات مجلس مشارکت حداکثری می‌یابند.

مشارکت مردم آستارا در انتخابات حضوری حداکثری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا کیوان اسدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: مردم شریف شهرستان مرزی آستارا مانند دوره‌های مختلف انتخابات با حضور خود بار دیگر نشان می‌دهند که حرف نخست در زمینه میزان مشارکت در گیلان را خواهند زد.

وی با بیان اینکه اقدام‌های اساسی انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستارا انجام گرفته است، افزود: برگزاری انتخابات سالم و قانونمند و همچنین ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری مردم در دستور کار ما قرار دارد.

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه مسئولان و مجریان انتخابات موظف به حفظ صیانت از آرای مردم در چارچوب قانون هستند، بیان داشت: تمام مسئولان و مجریان انتخاباتی در شهرستان مرزی آستارا تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند به‌کار گرفته‌اند.

وی با تصریح بر اینکه تعامل خوبی بین هیئت اجرایی و نظارت و بازرسی در برگزاری انتخابات در سطح شهرستان آستارا وجود دارد اذعان داشت: هیئت بازرسی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستارا در راستای صیانت و حفظ آرای مردم در انتخابات انجام وظیفه می‌کند.

اسدپور با بیان اینکه 3 شعبه ویژه اخذ رأی برای بانوان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای رفاه حال و آسایش بانوان سه شعبه اخذ رأی در مسجد فاطمه زهرا(س)، بهزیستی و مدرسه فرندخت مستقر می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه محل استقرار شعب اخذ رأی و اعضای شعب مشخص شده است خاطر ‌نشان کرد: به ازای هر 20 صندوق اخذ رأی یک سر بازرس انجام وظیفه می‌کند و در هر شعب اخذ رأی نیز یک بازرس وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستارا، خاطر نشان کرد: مردم در این دوره با حضور گرم و پرشور خود به صورت گسترده بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و ولایت فقیه تجدید میثاق می‌کنند.

اسدپور با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات حماسه‌ دیگری را خلق می‌کنند تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تاکید دارند و همواره بر انتخاب فردی اصلح و توانمند تاکید داشته‌اند.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید از تخریب یکدیگر پرهیز کنند یادآور شد: تخریب و توهین در تبلیغات انتخاباتی به لحاظ شرعی و قانونی امری ناپسند محسوب می‌شود که لازم است کاندیداها تنها به بیان برنامه‌‌های خود بپردازند.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول