اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز:

مردم تکلیف خود را در انتخابات می‌دانند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز گفت: مردم با حضور در انتخابات افتخار دیگری را برای کشور رقم می‌زنند و به خوبی تکلیف خود را در انتخابات می‌دانند.

مردم تکلیف خود را در انتخابات می‌دانند

ناصر رجبی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تمامی تمهیدات و شرایط برگزاری انتخاباتی پرشور و مردمی اندیشیده شده است لذا مردم با حضوری قاطعانه با دیگر افتخاری بزرگ را برای کشور رقم خواهند زند.

وی ادامه داد: دشمن بر این تصور است که می‌تواند با سنگ اندازی‌ و تحریم و زور کشور ایران اسلامی را با مشکل مواجه کند، لذا با تحریم در نظر دارد تا اذهان عمومی جامعه را بدبین کرده و مردم را به مسائل بیهوده سرگرم کند.

این مسئول با تأکید بر این که آگاهی سیاسی ملت ایران به حدی رسیده است که گول یاوه‌های دشمنان را نخورند، خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون تلاش کرده‌اند تا مسیر واقعی انقلاب را دچار لغزش کرده و مردم را در رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب مأیوس سازند.

وی افزود: ملت ایران امروز به درک بالای سیاسی رسیده‌اند و بعد از سی و چهار سال از گذشت پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دیگر با اهداف شوم دشمنان آشنا شده‌اند ‌و دیگر دست دشمنان را می‌خوانند.

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: تلاش دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان دیگر معنایی ندارد و مردم هرگز آرمان‌ها و اهداف انقلاب را که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته است را رها نخواهند کرد.

وی افزود: مهمترین ویژگی ملت ایران ولایتمداری آنان است،‌ لذا دشمنان برای رسیدن به اهداف خود نیز این ویژگی مردم ایران را مورد هدف قرار داده‌اند تا شاید بتوانند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند.

*مردم هرگز دست از ولایت و رهبری بر نخواهند داشت

معاون سیاسی استاندار البرز گفت: تلاش دشمنان برای خدشه وارد کردن به ولایت بی‌نتیجه است چرا که مردم با رهبری به این درجه از استقلال، آزادی و پیشرفت رسیده‌اند.

رجبی تأکید کرد: ایران اسلامی امروز الگوی بسیاری از کشورها شده و ملت‌های مسلمان در کشورهای عربی با راه‌اندازی تظاهرات و تجمعات مردمی در نظر دارند تا کشوری همانند ایران سلامی را داشته باشند.

وی افزود: دشمن امروز با هدف قرار دادن جوانان و نوجوانان این کشور در نظر دارد تا ذهن پاک این نسل را نسبت به انقلاب بدبین کرده و مانع از حضور آنان در انتخابات شود.هر چند که این نسل همیشه حامی و پشتیبان کشور و مسئولان بوده اما دشمنان هنوز دست بردار نبوده و با هدف قرار دادن این نسل می‌خواهد به اهدافش برسد.

این مسئول با اشاره به فتنه سال 88 گفت: همه شاهد بودیم  که برای خنثی کردن این فتنه حضور نوجوانان و جوانان بسیار به چشم می‌خورد و آنان در راهپیمایی روز 9 دی چنان حماسه‌ای را خلق کردند که دشمن از ترس در لانه خود خزید و جرأت بیرون آمدن نداشت.

رجبی عنوان کرد: ایران اسلامی با داشتن چنین نسلی شجاع و غیور بر خود بالیده و می‌داند که سیاست‌های غلط و یاوه‌های دشمنان هیچ تأثیری بر افکار جوانان و نوجوانان این سرزمین نخواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به این که رأی اولی‌ها نیز امسال با حضور خود مشتی محکم بر دهان دشمنان می‌زنند افزود: حضور رأی اولی‌ها در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز خطی بطلان بر یاوه‌های دشمنان خواهد بود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول