اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بجنورد مطرح کرد

احتمال استفاده از بالگرد برای رای گیری در بجنورد

خبرگزاری فارس: فرماندار بجنورد با اشاره به وضعیت جوی در این شهرستان گفت: بر همین اساس احتمال استفاده از بالگرد در روز رای گیری در مناطق صعب‌العبور این شهرستان وجود دارد.

احتمال استفاده از بالگرد برای رای گیری در بجنورد

سید محمد پاکمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه 85 درصد از روستاهای این شهرستان در مناطق صعب‌العبور قرار دارد، اظهار داشت: طی سه هفته گذشته به خاطر بارش باران و برف، راه ارتباطی تعداد زیادی از این روستاها مسدود شد.

وی اضافه کرد: به همین منظور در صورت انسداد راه‌های روستایی در حوزه انتخابیه بجنورد از امکانات بالگرد برای رای گیری در 12 اسفند استفاده می‌شود.

نماینده عالی دولت در بجنورد این اقدام را در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و تسهیل در ارائه شرایط رای گیری در این مناطق عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به ساماندهی 450 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه بجنورد شامل؛ شهرستان‌های جاجرم، مانه و سملقان، گرمه و بجنورد بیان داشت: 291 شعبه اخذ رای این حوزه انتخابیه ثابت و 159 شعبه نیز سیار است.

پاکمهر بیشترین تعداد شعب رای گیری شهری به نسبت شعب پیش‌بینی شده در شهرستان‌ها را مربوط به گرمه و بیشترین شعبه اخذ رای روستایی به نسبت مجموع شعب اخذ رای اختصاص یافته را مربوط به شهرستان مانه و سملقان عنوان کرد.

فرماندار بجنورد همچنین از اعلام آماده باش شرکت‌های خدمات‌رسان در این روز برای تسهیل در خدمات رسانی به مردم خبر داد.

وی تصریح کرد: مسئولان این شرکت‌ها به خاطر ضرورت آماده باش بودن در لیست نمایندگان فرماندار، بازرس انتخابات قرار نگرفته‌اند.

پاکمهر با اشاره به اینکه لیست نامزدهای انتخابات در این حوزه انتخابیه هم‌زمان با کشور در سوم اسفند ماه منتشر می‌شود، اذعان داشت: تبلیغات نامزدها نیز از 4 اسفند آغاز و تا پایان روز دهم اسفند امسال ادامه خواهد داشت.

این مسئول در پایان یادآور شد: روز 11 اسفند و 24 ساعت قبل از انتخابات تبلیغات نامزدها متوقف و در 12 اسفند نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول