اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخابات عرصه حماسه‌آفرینی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خواهد بود

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های مردم این استان در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، گفت: انتخابات عرصه حماسه‌آفرینی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خواهد بود.

انتخابات عرصه حماسه‌آفرینی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد امروز در همایش فرمانداران و بخشداران این استان که در شهرستان باشت برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم در کشور از برکات این نظام بوده و در طول بیش از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی هر سال یک انتخابات باشکوه در کشور اجرا شده که این خود نشان دهنده برقراری نظام مردم‌سالاری دینی در کشور است.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات این دوره مجلس شورای را حساس‌تر از دوره‌های گذشته معرفی کرد و گفت: به دلیل همزمانی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با نهضت بیداری اسلامی منطقه، همه مردم آزاده دنیا اکنون چشم به حضور مردم ایران در انتخابات دارند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: حضور امت اسلامی در حماسه 22 بهمن چنان سیلی محکمی به صورت استکبار جهانی وارد آورد که تا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد و در پی آن پس لرزه انتخابات را شاهد خواهند بود که دست‌کمی از حماسه 22 بهمن نخواهد داشت.

 

نیکزاد از برنامه‌ریزی دقیق ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده انتخابات، کار تبلیغات هواداران نامزدهای انتخابات از چهارم اسفندماه تا 11 اسفند پیش‌بینی شده است.

 

مسئول عالی اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از متولیان انتخابات در این استان خواست تا با همت خود حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کرده و دشمنان و بدخواهان را همچون گذشته مایوس و سرافکنده کنند.

 

نیکزاد حضور مردم این استان را در پای صندوق‌های رای به مانند گذشته پرشور و بی‌مانند در سطح کشور پیش‌بینی کرد و بیان داشت: دشمن به یقین از این مردم هراسان خواهد بود چرا که هم در سنگر دفاع مقدس از آن‌ها شکست سنگین را پذیرا شد و هم در عرصه سیاسی شکستی سنگین‌تر را متحمل خواهد شد.

 

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول