اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

نظرات سلیقه‌ای سبب اخلال در ترافیک می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: نظرات سلیقه‌ای در مورد ترافیک سبب اخلال در اهداف شورای ترافیک شهرستان چالدران می‌شود.

نظرات سلیقه‌ای سبب اخلال در ترافیک می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت ترافیک چالدران اظهار داشت: نظر شورای ترافیک به عنوان نظر کارشناسی شده بوده و باید مصوبات آن به دقت اجرا شود.

وی افزود: هرگونه بی‌دقتی و استفاده از نظرات سلیقه‌ای در مورد وضعیت ترافیک شهرستان چالدران سبب اخلال در اهداف شورای ترافیک این شهرستان می‌شود که ممکن است تبعات جبران‌ناپذیری داشته باشد.

قلی‌پور با اشاره به تجهیز ناوگان حمل و نقل شهری چالدران گفت: در راستای تسهیل رفت و آمد و عبور و مرور شهری مردم چالدران سه دستگاه خودروی ون طی انتشار آگهی به متقاضیان واگذار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه 25 دستگاه تاکسی نیز برای فعالیت در آژانس‌های تلفنی تا یک ماه آینده به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده می‌شود.

وی در ادامه ضرورت احداث پل روگذر در تقاطع سه راهی آیدانه را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: ساخت این پل روگذر برای جلوگیری از تصادفات ضروری است و باید اداره راه و ترابری نسبت به انجام مطالعات لازم برای ایجاد این پل در سه راهی اقدام کند.

فرماندار چالدران خاطرنشان کرد: با اشاره به نزدیک شدن به ایام تبلیغات کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید تصاویر، تراکت و عکس‌های کاندیداهای انتخابات مجلس نهم در دوران تبلیغات چهره زیبای شهرستان را در آستانه سال جدید تحت الشعاع قرار دهد.

در ادامه این نشست اعضای شورای ترافیک شهرستان چالدران نسبت به تعیین محلی برای پارکینگ خودرو و استفاده از پارکبان در خیابان‌های اصلی بحث کردند که مقرر شد در جلسه آینده نسبت به اتخاذ تصمیم نهایی اقدام شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول