اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تأکید کرد

ایجاد زیرساخته‌ای شهری برای کاهش ترافیک ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مر کز استان آذربایجان غربی گفت: زیرساخت‌های شهری برای کاهش ترافیک شهر ارومیه باید هر چه سریع‌تر مهیا شوند.

ایجاد زیرساخته‌ای شهری برای کاهش ترافیک ارومیه

منصور ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح‌های ترافیکی که در سطح شهر ارومیه به منظور کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر انجام می‌گیرد در مواردی نارضایتی‌هایی را به همراه دارد که این امر طبیعی است.

وی با انتقاد برخی از افراد برای اجرای این طرح‌ها، تصریح کرد: هر طرحی که به مرحله اجرا گذاشته می‌شود 100 درصد رضایت را سبب نمی‌شود و طبیعی است افراد مخالف از اجرای طرح‌های ترافیکی موجود ناراضی باشند.

این مسئول افزایش رضایت‌مندی مردم از اجرای این طرح‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: برای این منظور نیاز است تا زیرساختهای شهری به نحو مطلوب‌تری در سطح شهر ایجاد شوند.

ملازاده از انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این طرح در چند سال گذشته مطرح شده است ولی اقدام اساسی در این زمینه انجام نگرفته است.

وی بر محقق شدن مصوبات شورای ترافیک ارومیه و استان تأکید کرد و اظهار داشت: در صورت تحقق این مصوبات شاهد کاهش ترافیک در ارومیه در سطح گسترده‌ای خواهیم شد.

این مسئول با بیان اینکه بر این اساس محدودیت‌هایی در هسته مرکزی شهر ارومیه ایجاد می‌شود، اعلام کرد: اجرای این طرح‌ها و مصوبات نیازمند مطالعات بیشتری است و برای این منظور باید کار کارشناسی انجام گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی با ابراز امیدواری از بهبود وضعیت ترافیک شهر ارومیه، افزود: امید می‌رود اسفند ماه امسال 99 درصد طرح‌های ترافیکی استان اجرایی شوند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول