اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر آمار وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

ایجاد پایگاه جامع کشاورزی در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی از ایجاد پایگاه جامع کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

ایجاد پایگاه جامع کشاورزی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، علی رادمهر در جلسه‏ای که به منظور بررسی وضع ثبت‏نام بهره‏برداران بخش کشاورزی استان سمنان در مرحله نخست طرح شناسنامه بهره‏بردار برگزار شد، با اشاره به ضرورت و اهمیت اجرای این طرح اظهار کرد: در پرسش‏نامه طرح، حدود 224 فیلد اطلاعات  وجود دارد که با تکمیل دقیق آن بسیاری از آمارهای مورد نیاز بخش کشاورزی به دست خواهد آمد.

وی گفت: تا کنون بیش از 2 میلیون و 400 هزار  نفر در کشور در این سامانه ثبت نام کرده‏اند.

مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی افزود: درآینده بیمه محصولات کشاورزی، توزیع نهاده‏ها، رعایت الگوی کشت، توزیع تسهیلات و تعیین اولویت  کشت بر اساس این طرح به خوبی مدیریت خواهد شد و با به دست آمدن این آمار، بسیاری از کارها، اهداف و وظایف بخش کشاورزی هدفمند می‏شود.

رادمهر از ایجاد پایگاه جامع کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: این پایگاه دارای سه سامانه شناسنامه بهره‏بردار، ایجاد شبکه مدیریت دانش و تجارت و بازار الکترونیک محصولات کشاورزی است که اجرایی شدن آن یک نیاز اساسی و مهم برای بخش کشاورزی به شمار می‏رود.

به گزارش فارس؛ با حضور مدیرکل دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت جهاد کشاورزی، معاونان، مدیران سازمان و شهرستان‏های تابعه استان سمنان، آخرین وضعیت ثبت نام بهره‏برداران بخش کشاورزی در این استان در مرحله نخست طرح شناسنامه بهره‏بردار بررسی شد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول