اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نور خبر داد

تامین سوخت کشاورزی تنها از طریق سامانه تجارت

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان نور گفت: درخواست سوخت کشاورزان فقط از طریق ثبت در سامانه تجارت آسان امکان پذیر است.

تامین سوخت کشاورزی تنها از طریق سامانه تجارت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، غلامرضا افتخاری ظهر امروز در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نور بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به فصل زراعی، جهاد کشاورزی برای تامین سوخت مورد نیاز بخش کشاورزی اطلاع رسانی کند و با توجه به سابقه قبلی پاسخ مراجعان را بدهند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت پخش نیز موظف است تا 72 ساعت پس از تکمیل اطلاعات پاسخ مراجعان را بدهد، تصریح کرد: با توجه به وجود دفاتر پیش خوان دولت در روستاها دیگر نیازی به حضور در محل نیست و کافی است با مراجعه به دفاتر پیشخوان، دهیاری‌ها، دفاتر خدمات جهاد و آی.سی.تی‌های روستایی ثبت‌نام و با دردست داشتن کد رهگیری از همان طریق پیگیری حواله اخذ و سوخت مورد نیازشان باشند. 

شهردار ایزدشهر نیز در این جلسه گفت: 30 درصد اعتبارات عمرانی این شهر صرف بهسازی انهار و رودخانه‌ها می‌شود.

احمد توکلی بیان داشت: با توجه به ظرفیت منطقه و کار اغلب مردم که کشاورزی است، لایروبی آببندان‌های سطح ایزدشهر ضروری است.

شهردار ایزدشهر گفت: به دلیل کشاورزی بودن منطقه نیاز است نهرها کارآیی خود را داشته باشد، برای همین منظور شهرداری یک دستگاه بیل بکهو خود را از ابتدای کار کشاورزی در اختیار این کشاورزان قرار می‌دهد.

وی با انتقاد از عدم لایروبی به موقع آببندان‌ها در این شهر ابراز داشت: برخی از آببندان‌های ایزدشهر به دلیل طولانی شدن لایروبی، انبوه درخت در آن تبدیل به جنگل شده است.

توکلی از اجرای چهار مورد جاده بین مزارع در اراضی کشاورزی این شهر خبر داد و افزود: برای ادامه کار و بهسازی جاده‌های بین مزارع نیاز به مصالح به ویژه مصالح رودخانه‌ای داریم.

این مسئول از انجام لایروبی انهار درجه دو ایزدشهر از دو ماه قبل خبر داد و گفت: لایروبی این نهرها تا فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول