اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی خبر داد

حضور 50 شرکت ایرانی در نمایشگاه ترکمنستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی از حضور 50 شرکت ایرانی در نمایشگاه ترکمنستان که با محوریت خراسان شمالی برگزار خواهد شد، خبر داد.

حضور 50 شرکت ایرانی در نمایشگاه ترکمنستان

محمدرضا کفاشی ظهر امروز در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی خراسان شمالی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: این نمایشگاه از دوم تا چهارم اسفند در شهر عشق‌آباد برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: 10 شرکت از کشور ترکمنستان نیز در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: تاکنون هزار و 180 متر از مساحت این نمایشگاه برای حضور شرکت‌های تولیدی از کشور و خراسان شمالی اختصاص یافته است.

کفاشی پیش‌بینی کرد تا سفر مسئولان، تجار و بازرگانان خراسان شمالی به منظور شرکت در این نمایشگاه طی دو روز آینده انجام شود.

این مسئول همچنین برپایی نمایشگاه صنایع دستی خراسان شمالی در ترکمنستان را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: بر همین اساس این نمایشگاه در 10 رشته مختلف اعم از دست بافته‌های داری، ترکمنی و کردی، چاروق، کلاه کرکی، نساجی سنتی، سنگ‌های قیمتی و... برگزار می‌شود.

وی مساحت نمایشگاه صنایع دستی استان را در فضای به وسعت 500 متر مربع عنوان کرد و گفت: در این بخش از نمایشگاه ترکمنستان، هنرمندان صنایع دستی به ارایه ظرفیت‌های صنایع دستی و سوغات می‌پردازند.

کفاشی با اشاره به افزایش قیمت مرغ طی چند روز اخیر در این استان اذعان داشت: بر همین اساس توزیع مرغ منجمد در خراسان شمالی در دستور کار قرار گرفت که به خاطر عدم استقبال واحدها، تنها 200 تن جذب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی نسبت به توزیع مرغ منجمد از سوی دستگاه متولی در سطح واحدهای عرضه کننده به منظور تأمین مرغ مورد نیاز شهروندان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول