اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین تاکید کرد

برخورد با مدیران متخلف در اجرای انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین با تاکید بر اتخاذ موضع بی‌طرفانه مدیران دولتی در اجرای انتخابات گفت: مدیران دولتی این شهرستان حق استفاده از ساعات و امکانات اداری در حمایت و یا علیه کاندیدی را ندارند و با مدیران متخلف در این زمینه برخورد قاطع می‌شود.

برخورد با مدیران متخلف در اجرای انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولان انتخاباتی همراه بود اظهار داشت: در دهه فجر امسال بالغ بر 110 میلیارد ریال پروژه‌های عمرانی در قیروکارزین کلنگ‌زنی و یا به بهره‌برداری رسید که نشان از خدمت‌رسانی دولت در مناطق محرومی مانند قیروکارزین است.

وی با اشاره به حماسه حضور مردم در 22 بهمن اضافه کرد: حضور حماسی مردم این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان داد که امت اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها حامی نظام، انقلاب و رهبر خود بوده و هستند.

فرماندار قیروکارزین خطاب به مسئولان در زمینه کنترل و نظارت بر قیمت‌ها با توجه به نزدیک شدن سال جدید اضافه کرد: کنترل قیمت‌ها در این ایام از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و نهادهای مرتبط در این زمینه باید تمام تلاش خود را برای نظارت و کنترل دقیق  در روزهای پایانی سال برای رفاه حال مردم انجام دهند.

صمدنژاد در ادامه با بیان اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تمام اقشار

مردم با حضور حداکثری، کاندیداها با رعایت اخلاق و قانون و طرفداران کاندیداها با آرام کردن فضای جامعه و حتی کسانی که تایید صلاحیت نشده‌اند با دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات و حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری کمک کنند تا انتخاباتی با کیفیت بالا در سطح این شهرستان برگزار شود.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر تلاش مجریان، بازرسان، نمایندگان شورای نگهبان و کمیته پیشگیری از جرایم انتخاباتی در انجام وظایف خود در قبال انتخابات خاطرنشان کرد: مدیران و کارمندان ادارات و نهادهای دولتی در انتخابات موضع بی‌طرفانه اتخاذ کنند چراکه طبق قانون با مدیران متخلفی که از ساعات و امکانات اداری در طرفداری و یا علیه یک کاندیدا استفاده کنند به طور قاطع برخورد می‌کنیم.

فرماندار قیروکارزین با دعوت از مسئولان به شنیدن دقیق فرمایشات مقام عظمای ولایت و عمل به آن بیان داشت: نمی‌توان التزام عملی به ولایت فقیه داشت اما سخنان ایشان را در مورد داشتن اخلاق انتخاباتی و تهمت نزدن به یکدیگر نادیده گرفت و مسئولان باید در عمل به این موضوعات توجه کنند.

صمدنژاد ادامه داد: مقام معظم رهبری بر اخلاق انتخاباتی و تزکیه نفس تاکید داشتند و ما باید در عمل نشان دهیم که پیرو خط ولایت هستیم.

فرماندار قیروکارزین با اشاره به اشراف کامل بر فضای انتخابات در این شهرستان افزود: سیاه‌نمایی وضعیت این شهرستان اجحاف در حق مردم و کاری بسیار ناپسند به شمار می‌رود، چراکه با همکاری مسئولان از وضعیت مطلوبی برخوردار شده و فضای انتخابات در قیروکارزین فضای شادابی است.

وی در پایان اضافه کرد: تمام کاندیداها نیروهای انقلاب هستند و طبق فرموده مقام معظم رهبری شاید عده‌ای برای ورود به مجلس تایید صلاحیت نشده‌اند اما این به معنای عدم صلاحیت آنان برای خدمت در سایر بخش‌ها نیست و ما باید در قضاوت‌های خود در مورد افراد دقت کنیم.

انتهای پیام/غ10 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول