اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی مدیر ‌کل تبلیغات اسلامی گیلان:

مشارکت حداکثری مردم تایید نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدیر ‌کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تنها برای انتخاب یک نماینده نیست بلکه به منزله تایید نظام جمهوری اسلامی است.

مشارکت حداکثری مردم تایید نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام سید حسین گلمیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از ابعاد وسیع انقلاب، مردم‌سالاری برابر آموزه‌های دینی است اظهار داشت: در طول 33 سال از گذشت انقلاب اسلامی همواره تمام مراحل نظام تا انتخابات شوراهای روستایی به رأی مردم گذاشته شده و رأی مردم قطعا اثربخش است.

وی هدف و انگیزه امام خمینی (ره) در پیدایش انقلاب را سپردن سرنوشت زندگی مردم به دست آنها نامید و تصریح کرد: همواره مردم در تمام دوره‌های انتخاباتی با همین نگاه برابر آموزه‌های دینی و قانون اساسی حضور پیدا کرده‌اند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، حضور مردم در بحث انتخابات در موضوعات جهانی را مهم ارزیابی کرد و افزود: دشمنان با ابزارهای مختلف رسانه‌ای تلاش کرده‌اند که حضور مردم را در انتخابات کم‌رنگ جلوه دهند.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی همواره اثرگذار بوده است خاطر نشان کرد: حضور حداکثری مردم موجب می‌شود که نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود و آنها نمی‌توانند با توطئه‌های خود مردم را از انقلاب و آموزه‌های آن دور کنند.

گلمیرزاده با اشاره به اینکه نامزدهایی که از طرف دستگاه‌های مسئول تایید و به مردم معرفی می‌شوند شخصیت‌های خوبی هستند یادآور شد: از بین این افراد باید فرد اصلح را انتخاب کرد.

وی ابراز داشت: مردم با انتخاب نمایندگان خود احساس می‌کنند که می‌توانند رابطه خود را با آنها نزدیک‌تر و مشکلات خود را برای آنها بازگو کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، یکی از شاخصه‌های نمایندگان را داشتن ایمان و تقوا عنوان کرد و بیان داشت: دومین ویژگی از نظر یک نماینده از نظر آموزه‌های دینی این است که باید پیرو ولی‌فقیه باشد.

وی اضافه کرد: اخلاص در عمل یکی از عواملی است که می‌تواند در کار یک مسئول اثرگذار باشد و نماینده برای ارتباط با مردم نباید زمان خاصی داشته باشد.

گلمیرزاده به فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری درباره 22 بهمن و انتخابات اشاره کرد و متذکر شد: قطعا مردم به دلیل اینکه به نظام ایمان دارند در انتخابات آینده حضوری گسترده می‌یابند.

وی با تصریح بر اینکه سال‌هاست که مردم ایران امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند افزود: هر قدر دشمن بیشتر نقشه طراحی کند، مردم نیز بیشتر حضور پیدا می‌کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مردم توصیه‌های رهبری را در رٱس امور قرار می‌دهند و انتخابات آینده یکی از باشکوه‌ترین انتخابات نسبت به سال‌های گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول