اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین همایش تجلیل از چهره‌های ماندگار عرصه تبلیغ صورت گرفت

تجلیل از حجت‌الاسلام فیروزیان

خبرگزاری فارس: در دومین همایش چهره‌‌های تبلیغی استان اصفهان از حجت‌الاسلام حاج شیخ غلامرضا فیروزیان به خاطر 70 سال تلاش و پشتکار مداوم در عرصه تبلیغ و مجاهدت تجلیل شد.

تجلیل از حجت‌الاسلام فیروزیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، حجت‌الاسلام فیروزیان چهره ماندگار عرصه تبلیغ، حجت‌الاسلام ارزانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مهدی مظاهری چهره ماندگار سال قبل، حجت‌الاسلام دست‌افکن به نمایندگی از آیت‌الله طباطبایی خطیب جمعه اصفهان، اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مبلّغان و اساتید حوزوی حضور داشتند و از تمبر ویژه چهره‌های ماندگار رونمایی شد.

حاشیه‌های مراسم

 پس از پایان سخنرانی‌های مراسم حجت‌الاسلام فیروزیان که 92 سال از سن پربرکتش می‌گذرد به همراه دیگر شخصیت‌ها برای تجلیل بر روی سن حضور یافتند و از سوی نهادهای مختلف استان تعداد زیادی تندیس‌ تقدیر که برخی به چهره وی مزین شده بود و قاب‌هایی با مضامین آیات قرآن به ایشان اهداء می‌شد.

*حجت‌الاسلام فیروزیان در بخشی از سخنان خود به جریان شفای کمر درد خود توسط حضرت زهرا(س) اشاره و اشعاری را که برای ایشان سروده بود، بیان کرد.

*هنگام سخنرانی وی و خواندن اشعار مجری مراسم و دیگر افراد مدام درباره کمبود وقت تذکر می‌دادند که وی مجبور شد سخنان خود را تمام کرده و اشعار خود را تندتر بخواند و این در حالی است که حضار مجذوب کلام و اشعار وی شده بودند و این همایش در واقع به وی تعلق داشت.

*پیش از پایان یافتن کامل اشعار ایشان، مجری مراسم که گویی متوجه علاقه مردم به سخنان چهره اصلی این همایش نشده  و به ارزش چهره‌های ماندگار به درستی واقف نبود ،در کنار حجت‌الاسلام فیروزیان برای گرفتن میکروفن حضور یافته و با تمام شدن اشعار به نظر می‌رسید به نوعی میکروفن را از دست وی بیرون کشید و با گفتن الله‌اکبر به تحسین وی پرداخت که در نظر تماشاگران بسیار مصنوعی جلوه ‌کرد.

به گزارش فارس، این مراسم دومین همایش تجلیل از چهره ماندگار عرصه تبلیغ در استان اصفهان بود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول