اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان شرقی:

تبریز پایلوت بهسازی بافت‌های فرسوده شهری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال تصویب قانون حمایت از نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری، تبریز به‌عنوان یکی از پنج شهر پایلوت در کشور انتخاب شد.

تبریز پایلوت بهسازی بافت‌های فرسوده شهری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خلیلی‌مرد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در تبریز که با حضور وزیر راه وشهرسازی همراه بود، با اشاره به پروژه‌های بهسازی بافت فرسوده و سکونت‌های فرسوده اظهار کرد: پنج سکونت غیررسمی در تبریز با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال در تبریز بازسازی شده و امروز در تبریز به بهره‌برداری رسید.

خلیلی‌مرد تاکید کرد: به دنبال تصویب قانون حمایت از نوسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده شهری، تبریز به‌عنوان یکی از پنج شهر پایلوت در کشور انتخاب شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از برج بلور تبریز گفت: این پروژه جوایز متعدد معماری کشوری را کسب کرده و در مدت یک و نیم سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته که به افتتاح پروژه منجر شده است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: برج بلور در 25 طبقه احداث شده و از مرتفع‌ترین و شاخص‌ترین ساختمان‌های تبریز به شمار می‌رود.

خلیلی‌مرد بیان کرد: این برج در 4 هزار و571 متر مربع با زیربنای 30 هزار و 145 مترمربع احداث شده و 16 طبقه خدماتی و 116 واحد دفتر کار برای آن پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه به واسطه موقعیت خاص خود خواهد توانست در آینده نزدیک به مرکزیت تجاری و خدماتی در استان تبدیل شود.

خلیلی‌مرد بیان کرد: این مرکز علاوه بر تبریز و استان به شمال‌غرب کشور و نیز کشورهای همسایه خدمات تجاری و خدماتی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول