اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیواندره

حضور در انتخابات تجلی حمایت مردم از نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیواندره گفت: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، تجلی حمایت گسترده مردم از نظام اسلامی و مردمی‌شان است.

حضور در انتخابات تجلی حمایت مردم از نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزار فارس از سنندج ماموستا عبدالحمید حسنی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیواندره اظهار داشت: حاکمیت اراده مردم بر سرنوشت خویش، یکی از مشخصه‌های بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی و امانتی در دستان نسل امروزی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دیواندره افزود: بر همه مردم لازم و ضروری است که با مشارکت گسترده در انتخابات، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، امانتی را که شهدا برای ما به ماندگار گذاشته‌اند، حفظ نمائیم.

وی افزود: در شرایط امروز کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و نیز جایگاه کشورمان در میان ملل مسلمان لازم است به فرموده امام خمینی(ره) با حفظ روحیه وحدت در صفوف جامعه و حرکت در راستای وحدت کلمه، شرکت در انتخابات را تجلی‌گاه وحدت جامعه جلوه نمائیم.

* حضور حداکثری در انتخابات ضامن آرامش امروز و امنیت فرداست

معاون فرماندار دیواندره گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن آرامش امروز در جامعه و امنیت مردم و نظام اسلامی در فرداست.

عطاء‌الله عبیدی نیز در این جلسه گفت: در شرایط فعلی با توجه به هجمه همه‌جانبه دشمنان مردم و نظام علیه کشور ما، مشارکت گسترده مردم در انتخابات بر هم زننده توطئه دشمنان اسلام و مسلمانان است.

وی با اشاره به اهمیت فراهم‌سازی زمینه‌های مشارکت گسترده در انتخابات بیان داشت: همه صاحبنظران و نخبگان موظفند تمام تلاش خود را برای ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات بکار بندند.

وی افزود: از سوی دیگر تمامی افراد جامعه باید از هر گونه حرکتی که موجب یأس و ناامیدی مردم از مشارکت در سرنوشت خود و خوشنودی دشمنان شود، بپرهیزند.

* همه افراد جامعه در مقابل سلامت انتخابات مسئولند

فرماندار شهرستان دیواندره گفت: همه افراد جامعه در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و عادلانه مسئولیت دارند.

سعدی نقشبندی نیز در جلسه آموزشی اعضای شعب أخذ رأی شهرستان دیواندره در خصوص لزوم برگزاری انتخابات سالم گفت: برگزاری انتخابات سالم و عادلانه، گر چه از وظایف ذاتی وزارت کشور است اما همه افراد جامعه نیز در برابر سلامت انتخابات مسئول بوده و وظیفه دارند در راستای برگزاری انتخاباتی در شأن نظام و مردم، یاریگر وزارت کشور باشند.

نقشبندی با اشاره به وظیفه خطیر اعضای شعب در برگزاری مطلوب انتخابات گفت: اعضای شعب، سربازان خط مقدم صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم هستند، لذا لازم است در راستای منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای ایفای به نحو احسن وظایف در روز انتخابات بکار بندند.

وی افزود: برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات لازم است اعضای شعب در زمینه اجرای انتخابات مسلح به سلاح قانون انتخابات باشند.

 

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول