اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

شهرداری حق مستمر کتابخانه‌ها را پرداخت کند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: شهرداری به پرداخت حق مستمر کتابخانه‌ها اقدام کند.

شهرداری حق مستمر کتابخانه‌ها را پرداخت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان و اعضای انجمن کتابخانه عمومی شهر آبپخش اظهار داشت: کتابخانه‌های عمومی در جامعه اسلامی وظیفه‌ای خطیر و سنگین بر عهده دارند و تمامی مسئولان باید نهاد کتابخانه‌های عمومی را در راستای انجام وظایف و فعالیت‌های مربوطه یاری کنند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: کتابخانه‌های عمومی ناشران فرهنگ و ادب ناب اسلامی هستند و شاهد آن بوده‌ایم که در این زمینه اقدامات مهم و کارهای ارزنده‌ای در سال‌های اخیر انجام شده و مسئولان با همکاری‌های خود در این زمینه می‌توانند نسبت به این کار کمک‌های ارزنده‌ای برای دست‌یابی به این هدف مقدس انجام دهند.

خرم‌روز بیان داشت: دانش‌آموزان یکی از اقشار مهم و ارزنده جامعه هستند و باید با همکاری و روابط متقابل آموزش و پرورش و نهاد کتابخانه‌های عمومی اقدامات مهمی برای این قشر انجام داد و می‌طلبد مسئولان ذی‌ربط در این زمینه برنامه‌های متحد و منسجم را برنامه‌ریزی کنند.

وی اضافه کرد: دبیران و آموزگاران باید ترویج فرهنگ مطالعه را یکی از اولویت‌های کاری خود در کلاس‌های درس قرار دهند و دانش‌آموزان را توصیه به مطالعه آزاد پیرامون موضوعات مختلف کنند تا شاهد افزایش سطح معلومات عمومی دانش‌آموزان که قشر نوپا و آینده‌ساز جامعه هستند باشیم.

این مسئول ابراز داشت: حمایت از کتابخانه‌های عمومی باید مدنظر تمامی مسئولان قرار گیرد و در حد توان خود در این راستا گام بردارند.

بخشدار آبپخش خاطر نشان کرد: از شهردار محترم آبپخش می‌خواهیم در پرداخت حق نیم‌درصدی کتابخانه عمومی شهر فعال باشد تا شاهد رفع مشکلات این نهاد در جامعه باشیم.

امام جمعه آبپخش در این آئین اظهار داشت: مطالعه و کتابخوانی از مواردی است که در دین مبین اسلام همواره مورد تاکید پیامبر اکرم (ص) و معصومین (ع) بوده است.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی تاکید کرد: پرداخت حق نیم‌درصدی کتابخانه‌های عمومی یکی از قوانینی است که برای حمایت از کتابخانه‌های عمومی تصویب شده و شهرداری‌‌ها باید به این مسئله توجهی ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول