اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

دریافت تسهیلات، عمده مشکل مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: دریافت تسهیلات و مباحث خدماتی از عمده مشکلات مردم در جلسات دیدار رو در رو با مسئولان است.

دریافت تسهیلات، عمده مشکل مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، حسین صادق عابدین در جلسه رسیدگی به مشکلات مردمی، با اشاره به اهداف برگزاری جلسات دیدار عمومی اظهار داشت: مشکلات دریافت تسهیلات و مباحث خدماتی از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسات بوده و در این راستا حضور همزمان مدیران دستگاه‌های اجرایی، تاثیر بسزایی در رفع مشکلات و مطالبات مردمی دارد.  

استاندار فارس تصریح کرد: تعاملات مناسبی میان دستگاه‌های مختلف این استان وجود دارد و برگزاری چنین جلساتی موجب افزایش تعاملات و رفع سریع مشکلات مردمی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات مسکن مهر، اشتغال، تسهیلات بانکی و مباحث شهری از جمله مشکلات مطرح شده در این جلسات است.

حسین صادق عابدین در بخش دیگری از سخنان خود  در مورد اولویت‌های این استان در سال آینده، گفت: فردا برای نخستین بار در استان فارس نمایشگاه «ما توانسته‌ایم» به صورت استانی برگزار می‌شود و امیدوارم سال آینده این نمایشگاه را به صورت ملی در هفته دولت برگزار کنیم.

وی با اشاره به اولویت‌های کاری این استان در سال 91 افزود: رسیدگی به باقی‌مانده مصوبات سفر مقام معظم رهبری و سفرهای هیئت دولت به فارس، الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و افزایش خدمات‌رسانی به مردم از طریق دفاتر پیشخوان دولت، از اولویت‌های کاری سال آینده در استان فارس است.

استاندار فارس با اشاره به طرح واگذاری اراضی کشاورزی به متقاضیان این استان ابراز داشت: با توجه به موقعیت مناسب استان فارس در بخش کشاورزی، سال آینده باید توسعه و افزایش صنایع وابسته به این بخش را مد نظر قرار داد.

وی ابراز امیدواری کرد که اولویت‌های استان فارس برای فعالیت طی شش ماه نخست سال آینده مشخص است و مدیران برای انجام موفق این اولویت‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

این جلسه با رسیدگی به مشکلات بیش از 150 نفر از مردم فارس پایان یافت.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول