اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خبر داد

تصویب تسهیلات 100 میلیاردی برای باشگاه نساجی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتبال نساجی مازندران گفت: از سوی وزیر ورزش و جوانان، تسهیلات 100 میلیارد ریالی برای ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و ورزشی نساجی درنظر گرفته شده است.

تصویب تسهیلات 100 میلیاردی برای باشگاه نساجی

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه نشستی با حضور عباسی وزیر ورزش و جوانان در وزارتخانه برگزار شد، بیان داشت: در این نشست تقاضایی از وزیر ورزش و جوانان درباره اعطای تسهیلات بانکی به منظور ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و ورزشی نساجی عنوان شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح توجیهی اقتصادی از سوی باشگاه ارائه شد و پروانه باشگاه و موافقت اصولی مجتمع فرهنگی و ورزشی اخذ شده است.

مدیرعامل نساجی مازندران از موافقت وزیر ورزش و جوانان در اختصاص تسهیلات بانکی به مبلغ 100 میلیارد ریال برای ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی نساجی خبر داد و افزود: وزیر ورزش و جوانان این تسهیلات را از محل مساعدت به باشگاه‌های ورزشی به نساجی اختصاص داد.

سعادتمند گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی از معدود باشگاهی است که توانسته با وزیر ورزش نشستی برگزار کند و نتیجه این نشست برای بهبود اوضاع باشگاه موثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست را به فال نیک گرفته و امیدواریم با پیگیری ساخت این طرح باشگاه پرسابقه و محبوب شهرستان قائمشهر به جایگاه واقعی خود برسد.

مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران یادآور شد: طرح مجتمع بزرگ فرهنگی ورزشی نساجی در ارطه قائمشهر شامل امکانات تفریحی، استخر، استادیوم 30 هزار نفری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، زمین‌های تمرینی و کمپ ورزشکاران است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول