اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر

بدمینتون‌باز قمی به جمع برترین‌ها صعود کرد

خبرگزاری فارس: بدمینتون‌باز قمی به جمع برترین‌های بخش دوبل رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر راه پیدا کرد.

بدمینتون‌باز قمی به جمع برترین‌ها صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر با شرکت بدمینتون‌بازان 26 کشور به مناسبت گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در تهران در جریان است و در آن محسن صادقیان از قم نیز حضور دارد.

در سومین روز این دوره از رقابت‌ها در حالی که دو تیم از کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند، محسن صادقیان بدمینتون‌باز جوان و ارزنده قمی نیز که در قالب تیم ملی بدمینتون جوانان کشورمان به این دوره از رقابت‌ها اعزام شده است در رقابت‌های بخش دو نفره به همراه عرفان جوینده دیگر بدمینتون‌باز ملی‌پوش کشورمان در رقابت‌های بخش دو نفره از آغاز تا این مرحله موفقیت‌آمیز عمل کرده است و هم‌اکنون در جمع هشت تیم برتر بخش دو نفره قرار دارد.

این دو بدمینتون‌باز شاخص تیم ملی جوانان بدمینتون کشورمان در بیست‌ودومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر در جدال با رقبای خود از کشور آذربایجان با قاطعیت به برتری رسیدند تا به جمع هشت تیم برتر راه یابند.

در پایان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی قسمت دو نفره مردان بیست‌ودومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام فجر، دو تیم از کشورمان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها راه یافتند که یکی از آنها تیم صادقیان و جوینده محسوب می‌شود.

در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها عصر امروز تیم فرزین خانجانی و محمدرضا خانجانی با تیم کونا و آرون، بخت چهارم قهرمانی از هند مسابقه می‌دهند و تیم دو نفره عرفان جوینده و محسن صادقیان با تیم مارکوس و پریما بخت دوم قهرمانی از اندونزی مسابقه می‌دهند.

علاوه بر پیکارهای بخش دو نفره، در پایان دور دوم بیست‌ودومین دوره رقابت‌های بین المللی بدمینتون جام فجر شش ملی‌پوش کشورمان با ارائه بازی‌های زیبا و دیدنی به جمع شانزده بازیکن برتر قسمت یک نفره مردان راه یافتند.

در مهمترین مسابقات این مرحله که در سالن اختصاصی فدراسیون به انجام رسید، سپهر ایوانی بدمینتون‌باز جوان کشورمان با رده‌بندی 423 دنیا در یک بازی زیبا و دیدنی مورات‌سن بازیکن مطرح ترکیه‌ای با رده‌بندی 100 دنیا را با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کرد.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون جام فجر یکشنبه با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول