اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شهردار جدید گچساران معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و محلی، شهردار جدید گچساران معرفی شد.

شهردار جدید گچساران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران دقایقی پیش مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید گچساران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در جلسه شورای اداری گچساران که استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند، مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید گچساران برگزار شد و عبدالکریم قاضی‌فر به عنوان شهردار جدید گچساران معرفی شد و از خدمات رمضان عباسی شهردار سابق گچساران قدردانی شد.

رمضان عباسی که پیش از این عضو شورای اسلامی شهر گچساران بود از سوی این شورا به عنوان شهردار انتخاب شد و به مدت پنج سال در این مسئولیت خدمات‌رسانی داشت.

وی در این مدت پروژه‌های عمرانی و خدماتی مطلوبی در گچساران اجرایی کرد و در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح این شهرستان نیز حضوری فعال داشت.

عباسی شهردار سابق گچساران از این پس در اداره راه و ترابری گچساران به ادامه خدمت می‌پردازد.

شورای اسلامی شهر گچساران چهارم دی ماه 90 و با توجه به نامه‌های دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد و اداره راه و ترابری گچساران مبنی بر بازنشستگی رمضان عباسی شهردار گچساران، طی جلسه‌ای ویژه انتخاب شهردار برای گچساران را در دستور کار خود قرار دادند.

در این جلسه که با حضور همه اعضای شورای شهر گچساران برگزار شد، پس از بحث و تبادل نظر پیرامون انتخاب شهردار جدید، پس از رأی‌گیری، محمد قنبری‌صفری تا زمان انتصاب شهردار جدید به ‌عنوان سرپرست شهرداری گچساران منصوب شد.

همچنین با اکثریت آرا عبدالکریم قاضی‌فر به‌عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

در مدت مسئولیت قنبری‌صفری به عنوان سرپرست شهرداری گچساران پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهر شتاب گرفت که بهره‌گیری از فکر و توان جوانان و تشکیل اتاق فکر به منظور طراحی و اجرای پروژه‌ها از مهم‌ترین دلایل موفقیت قنبری‌صفری در دوران مسئولیتش بود.

عبدالکریم قاضی‌فر شهردار فعلی گچساران پیش از این افزون بر 40 ماه ریاست شورای اسلامی شهر گچساران و بعد از آن از جمله اعضای شورای اسلامی شهر گچساران بوده است.

وی که عضو شورای شهر گچساران، رئیس هیئت فوتبال و رئیس اداره امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی گچساران است، عملکرد مطلوبی در امورات محوله داشته است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول