اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر

صبای قم به یک امتیاز دیدار با شهرداری تبریز دست یافت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری از هفته چهارم دور برگشت مسابقات فوتبال لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری تبریز به تساوی رسید.

صبای قم به یک امتیاز دیدار با شهرداری تبریز دست یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته چهارم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های با برگزاری شش مسابقه ادامه پیدا کرد که علاوه بر دیدارهای حساسی که در پنج شهر کشورمان به انجام رسید، یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته را تیم‌های شهرداری تبریز و صبای قم برگزار کردند که این دیدار به تساوی و تقسیم امتیازهای دو تیم انجامید.

دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر امید با توجه به وضعیت دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید کشور بازی بسیار مهمی بود که در نهایت تساوی یک بر یک در خانه شهرداری تبریز رقم خورد.

دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و شهرداری تبریز که در زمین اختصاصی تیم امید شهرداری تبریز برگزار شد در حالی با تساوی ارزشمند شاگردان سید محسن بابامیری برابر میزبان همراه بود که آغاز این بازی با یک گل به سود شهرداری تبریز همراه بود.

در این دیدار که در سرمای شهر تبریز و البته متفاوت تر از سرمای بازی رفت در تبریز برگزار شد، تیم فوتبال امید شهرداری تبریز در حالی که تا آخرین لحظات برتری خود را حفظ کرده بود، گل تساوی را در دقایق پایانی از امیدهای صبای قم دریافت کرد تا دو تیم امتیازهای این بازی را تقسیم کنند.

امیدهای صبای قم در هفته نخست مقابل ابومسلم مشهد در ورزشگاه تختی قم به تساوی دو بر دو رسیده بودند، اما در هفته دوم در ورزشگاه تختی اصفهان مقابل تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان به تساوی بدون گل قناعت کردند تا بعد از پیروزی دلچسب یک بر صفر مقابل تیم فوتبال امید نساجی مازندران با روحیه ای مضاعف به دیدار با شهرداری تبریز رفته و میزبان خود را متوقف کنند.

دیدار برگشت صبای قم با شهرداری تبریز در حالی با تساوی به پایان رسید که دیدار رفت دو تیم روز هفدهم آبان ماه در ورزشگاه تختی شهر مقدس قم به انجام رسیده بود و طی آن شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک صبای قم را با شکست مواجه کرد.

در این دیدار که نیمه نخست با برتری یک بر صفر میهمان یعنی تیم فوتبال امید شهرداری تبریز به پایان رسید و در نیمه دوم باز هم این تیم فوتبال امید شهرداری تبریز بود که در 10 دقیقه آغازین این نیمه یک بار دیگر موفق به گشودن دروازه تیم فوتبال امید صبای قم شد تا کار امیدهای صبای قم برای جبران این شکست در ادامه بازی سخت‌تر شود.

در حالی که انتظار می‌رفت امیدهای صبای قم در دقایق باقی مانده تلاش خود را برای جبران دو گل خورده و ممانعت از رقم خوردن دومین باخت متوالی به کار بگیرند، تنها در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی توسط رسول بختیاری زاده به گل رسیدند اما گل دقیقه 90 تیم شهرداری تبریز کار را تمام کرد تا امید صبای قم برای شکست نخوردن در خانه بی‌نتیجه بماند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول