اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 10 اصفهان:

70 درصد درآمد شهرداری‌ها از فروش تراکم حاصل می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 10 اصفهان گفت: 70 درصد منابع درآمدی شهرداری‌ها در شهرهای بزرگ از فروش تراکم حاصل می‌شود.

70 درصد درآمد شهرداری‌ها از فروش تراکم حاصل می‌شود

بهمن احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با منابع درآمد شهرداری‌ها اظهار داشت: 70 درصد منابع درآمدی شهرداری‌ها در کلان شهرهای کشور از فروش تراکم حاصل می‌شود و در شرایط رکود ساخت‌ و ساز این درآمدها دچار مشکل شده است.

وی در مورد اتمام پروژه‌های شهرداری تصریح کرد: شهرداری اصفهان برای به اتمام رساندن پروژه‌های خود رویکردی مبنی بر پروژه‌های مشارکتی، غیر نقدی و ملکی را در پیش گرفته است.

شهردار منطقه 10 اصفهان در ارتباط تعداد پروژه‌های مشارکتی شهرداری منطقه 10 گفت: شهرداری منطقه 10 اصفهان در سال‌های اخیر در حدود 20 پروژه مشارکتی را تعریف کرده که هدف از اجرای این پروژه‌ها افزایش خدمات‌رسانی بوده است.

وی در ادامه افزود: احداث خیابان هدایت، ساخت کتابخانه سراج، توسعه پارک لاله، احداث پارک پیام، مجتمع تجاری پروین و اجرای ورزشگاه میثم از جمله پروژه‌های مشارکتی شهرداری منطقه 10 اصفهان هستند.

احمدی در مورد پروژه جدید شهرداری منطقه 10 بیان داشت: احداث مسیر ویژه عبور دوچرخه در خیابان دشتستان در راستای ایجاد امنیت برای دوچرخه‌سواران و بهبود ترافیک سطح شهر از جمله اقدامات در دست شهرداری منطقه 10 اصفهان است.

وی یادآور شد: اقدامات اولیه احداث مسیر ویژه عبور دوچرخه در خیابان دشتستان انجام گرفته و تا دو هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول