اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی:

74 درصد مردم خراسان‌جنوبی در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی با تأکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: نظرسنجی‌های صورت گرفته حکایت از مشارکت 74 درصدی مردم استان خراسان‌جنوبی در انتخابات دارد.

74 درصد مردم خراسان‌جنوبی در انتخابات شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احسان مداح در نشست نقش رسانه در حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: تنور انتخابات با نزدیک شدن به 12 اسفندماه و با آغاز رقابت سیاسی و تبلیغات غیر رسمی، نیمه رسمی و رسمی در برخی حوزه‌های انتخابیه در حال گرم شدن و در مرکز استان داغ شده است.

وی ادامه داد: گرم شدن تنور انتخابات در شرایطی که رسانه‌های غربی به شدت مواضع احزاب و گروه‌های سیاسی و از همه مهم‌تر کاندیداها و حامیانشان را دنبال می‌کنند، همه این افراد و گروه‌ها را در مسئولیت سنگینی قرار داده است.

* نباید به دنبال سوزاندن دیگران باشیم

مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی گفت: رسانه‌های غربی تلاش می‌کنند ابتدا با طرح مسائلی موجب دلسردی مردم به نظام شده تا شاید حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کم‌رنگ کنند، غافل از اینکه ملت ولایی ما بیدار بوده و گول سناریوهای نخ‌نما شده دشمنان خارجی و همراهان داخلی آنان را نمی‌خورند.

مداح افزود: هر چه به روز سرنوشت‌ساز 12 اسفند یعنی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، تکاپوی کاندیداها و حامیانشان بالا می‌رود و آرزوی همه این است که در این تنور انتخاباتی عده‌ای به دنبال سوزاندن دیگران نباشند.

وی تصریح کرد: بدترین آسیب تهدید کننده انتخابات، برخی بی‌اخلاقی‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی است که متأسفانه از سوی عده‌ای از کاندیداها و حامیانشان دنبال می‌شود.

* کاندیداها و حامیانشان برای مشارکت حداکثری بکوشند

مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز استکبار با همه وجود در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده است و آرزوی مشاهده حضور کم‌رنگ مردم در صحنه‌های انقلاب هم‌چون انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد، گفت: در چنین شرایطی انتظار این است در مرحله نخست همه کاندیداها برای حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بکوشند.

مداح یادآور شد: اصل حضور در انتخابات که شرکت در مسائل قانونگذاری کشور است همیشه برای مردم حساس بوده است، زیرا علاوه بر مسائلی که به دشمنان و استکبار برمی‌گردد، مردم ایران اسلامی خود را مطیع ولی‌فقیه می‌دانند و تأکید مقام معظم رهبری بر حضور گسترده را وظیفه شرعی دانسته، با عشق و علاقه به رهبری عظیم‌الشأن خویش در چنین صحنه‌هایی حضور خواهند یافت.

وی تأکید کرد: چه زیبا است که کاندیدا و حامیانشان به ویژه ستادهای انتخاباتی در راستای اطاعت از فرامین رهبری در گام نخست برای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

* کاندیداها صادقانه با مردم سخن بگویند

مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان‌جنوبی گفت: براساس نتایج نظرسنجی استانی مرکز افکارسنجی خبرگزاری فارس 74 درصد مردم در حوزه‌های انتخابیه مختلف استان خراسان‌جنوبی در انتخابات مجلس نهم شرکت می‌کنند.

مداح افزود: قطعاً اگر کاندیداها و حامیانشان به اخلاق انتخاباتی پایبند باشند و صادقانه با مردم سخن بگویند و به جای تخریب دیگران به معرفی خودشان بپردازند مردم بیشتری به پای صندوق‌های رأی می‌‌آیند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول