اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

نیامدن حتی یک ایرانی به پای صندوق نشان‌دهنده قصور مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر مشارکت بالای مردم در انتخابات گفت: اگر یک ایرانی هم در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکند نشانه این است که قصور کرده‌ایم.

نیامدن حتی یک ایرانی به پای صندوق نشان‌دهنده قصور مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در جمع طلاب و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر ما مسئولان به وظیفه خود عمل کنیم قطعا مردم اعتماد می‌کنند.

* باب اختلاف و تفرقه نباید باز شود

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بیداری اسلامی شیعه و سنی نمی‌شناسد، اذعان کرد: نباید بگذاریم که دشمنان باب اختلاف و تفرقه را در بین مردم به راه بیاندازند و با ایجاد تفرقه در بین مردم به اهداف شوم خود برسند.

رشید با اشاره به اینکه امروز بیش از 100 شبکه تلویزیونی فارسی زبان برای مقابله با مردم، خدشه بر هویت فرهنگی و حضور حداقلی مردم در انتخابات تلاش می‌کنند، یادآور شد: امروز تمامی نظام سلطه بسیج شده تا مردم در انتخابات 12 اسفندماه حضور حداقلی داشته باشند که باید با حضور گسترده و فراگیر خود در پای صندوق‌های رأی تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

مقام عالی دولت در استان با وجود اینکه میانگین مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیش از 85 درصد بوده است، تاکید کرد: دشمنان مشکلاتی را برای نظام به وجود آورده‌اند که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم تمامی توطئه‌های آنان نقش بر آب شده است.

* استراتژی دشمن حضور حداقلی مردم در انتخابات است

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: استراتژی دشمن این است تا حضور مردم در انتخابات مجلس را به حداقل برساند و به اهداف خود برسد در حالی که استراتژی جمهوری اسلامی  ایران حضور گسترده و فراگیر مردم در انتخابات است بنابراین وظیفه تمامی مسئولان، علما، طلاب و دانشجویان ایجاد بستر مناسب، بانشاط و پویا برای حضور همه جانبه مردم در انتخابات است.

رشید با اشاره به اینکه اگر یک نفر رأی‌دهنده در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا نکند نشان این است که قصور کرده‌ایم، افزود: باید با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

* مردم در انتخابات جهت‌های خود را از رهبری می‌گیرند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم برای حضور در انتخابات نیاز به قیم ندارند و جهت‌های خود را از رهبری می‌گیرند، ادامه داد: باید بستر و زمینه را برای مردم آماده کنیم تا مردم  با نشاط پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

رشید به موضوع هدفمندسازی یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و یادآور شد: امروز با اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها در کشور بسیاری از منابع و ثروت‌های کشور که در سال‌های گذشته در اختیار عده کمی در کشور قرار داشت در اختیار دهک‌های پایین جامعه و محرومان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عده‌ای با سیاه‌نمایی، تضعیف و مخدوش کردن اجرای این طرح در جامعه هستند، گفت: بنابراین باید با روشن‌گری به مردم در راستای اجرای دقیق و درست این طرح تلاش کنیم.

وی همچنین از بانک‌ها خواست تا در راستای اشتغال بیشتر جوانان کمک‌ها و مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول