اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

نگرانی دشمن از حضور گسترده مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز نگرانی دشمن از حضور گسترده مردم در انتخابات است، گفت: باید با حضور گسترده خود در انتخابات تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

نگرانی دشمن از حضور گسترده مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در جمع مردم بشرویه با اشاره به اینکه مهم‌ترین رویداد و حماسه پیش روی کشور انتخابات است، اظهار داشت: انتخابات بدون شک پایه حکومت و فرزند انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه بیش از 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، تصریح کرد: امروز سی‌‌امین انتخابات کشور را پیش رو داریم.

استاندار خراسان‌جنوبی اذعان داشت: مدعیان دموکراسی و نظام‌های حاکم بر دنیا که ادعاهای فراوانی دارند و تمام تفاله‌های خود را در داخل و خارج بکار گرفته تا با استفاده از آنها بر سیطره ننگین خود بر نظام‌های مردمی و اسلامی ادامه دهند، یک لحظه از پای ننشسته و برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

رشید ادامه داد: با تمام فشارها و سلطه‌های ننگین و فتنه‌های مختلف و اختلافات بین کشورهای اسلامی در 33 سال بعد از انقلاب، دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته تا به سیطره ننگین خود در منطقه ادامه دهد و انقلاب اسلامی را به زانو درآورد.

*انتخابات ایران مردمی‌ترین انتخابات دنیا است

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه انتخابات ایران سالم‌ترین و قانونمندترین انتخابات دنیا است، افزود: انتخابات ایران مردمی‌ترین انتخابات در دنیا است که مردم در تمام مراحل آن از ابتدا تا انتهای آن حضور دارند.

رشید با بیان اینکه در تبلیغات کاندیداها نواقص و بداخلاقی‌هایی وجود دارد، اظهار داشت: کاندیداها نباید از امکانات بیت‌المال علیه شخص یا گروهی خاص استفاده کنند.

وی ادامه داد: بعضی از گروه‌های مرجع نباید در انتخابات دخالت و وارد فضاهایی شوند که برای مردم قیومیت تعیین کنند، چرا که مردم جهت‌گیری خود را در انتخابات از رهبری گرفته و تکلیف خود را تعیین می‌کنند.

*انتخابات مظهر وحدت و انسجام کشور است

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر وحدت و انسجام کشور است، افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مظهر تلألو و بروز ارزش‌های اسلامی و چکیده ارزش‌های الهی و توحیدی است.

رشید اظهار داشت: امروز دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور بیش از گذشته بسیج شده تا در عرصه‌هایی مانند انتخابات به اهداف پلید خود دست پیدا کنند و علاوه بر آنکه در دهه‌های گذشته توطئه و فتنه انجام داده، امروز فراوان‌تر از آن به دنبال توطئه هستند تا مشارکت مردم را در انتخابات به حداقل برسانند.

وی با بیان اینکه 150 میلیون سایت اینترنتی در سطح دنیا وجود دارد، ادامه داد: از این تعداد یک میلیون سایت مشکلات اخلاقی دارند و بخشی از اینها سایت‌های ضد انقلاب بوده که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه انتخابات عرصه‌ای برای آزمایش همه است، افزود: این آزمایش است که باید تمامی مسئولان، مردم و کاندیداها مصالح نظام جمهوری اسلامی را در نظر بگیرند.

رشید با بیان اینکه امکانات بیت‌المال متعلق به عموم مردم است، افزود: نباید فرد یا گروهی از بیت‌المال در راستای اهداف خاص خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رأی مردم امانت است، افزود: کسانی که در امانت مردم خیانت کنند عزل خواهند شد و بنابراین باید این امانت خوب مردم را پاس داشته و از آن حفاظت کنیم.

*کاندیداها نباید خدمات دولت را زیر سؤال ببرند

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه تخریب و تضعیف کاندیداها نوعی کار حرام است، اذعان داشت: نامزدها و کاندیداها نباید از دایره فتوت و جوانمردی خارج شده و خدمات دولت را زیر سؤال ببرند.

رشید با اشاره به اینکه نامزدها نباید با مسائل مادی، خود را اثبات کنند، تصریح کرد: نامزدها و کاندیداها باید به دنبال اثبات خودشان بوده و برنامه‌های خود را برای مردم ارائه کنند.

وی ادامه داد: اگر کاندیدا و نامزدی وارد فضاهای غیراسلامی شده و خلق و خوی اسلامی را رعایت نکند مسئول است.

* استراتژی نظام حضور حداکثری مردم در انتخابات است

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز دشمنان نظام در تلاش هستند تا حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ کنند، گفت: استراتژی نظام جمهوری اسلامی و مطالبه رهبر معظم انقلاب و خیرخواهان نظام این است که حضور مردم در انتخابات گسترده، فراگیر و جامع باشد و همه مردم باید در این عرصه به میدان بیایند.

رشید با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است، افزود: امروز همه حاکمان مستبد و بی‌خاصیت منطقه و در رأس آنها نظام سلطه بسیج شده‌اند تا کشورهای اسلامی را ساقط کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی بر حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و یادآور شد: باید مسئولان بستر و زمینه مناسب را برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در انتخابات آماده و فراهم کنند.

رشید با بیان اینکه شهرستان بشرویه قطب کشاورزی خراسان‌جنوبی است، ادامه داد: در موضوعات کشاورزی، صنایع تبدیلی و غذایی و گردشگری باید اهتمام و توجه مسئولان بیش از گذشته باشد.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول