اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مانه و سملقان:

تحریم نفتی‌ اروپا را دچار سردرگمی کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان مانه و سملقان تأکید کرد: اعمال تحریم‌های نفتی برخی کشورهای اروپایی از سوی ایران اروپا را دچار سر در گمی کرده است.

تحریم نفتی‌ اروپا را دچار سردرگمی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مانه و سملقان حجت‌الاسلام والمسلمین جواد طاهری در آیین نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان گفت: حرکت مدیران نظام جمهوری اسلامی و اخطار به صهیونیست‌ها و آمریکا که اروپا را تحریک می‌کردند اقدامی در خور تقدیر است.

خطیب جمعه مانه و سملقان همچنین از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه در خلق راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد و اظهار داشت: این حضور حماسی در واقع دنیا را شگفت زده کرد.

وی افزود: مردم ولایتمدار همچون سنوات گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضوری فعال و گسترده‌ای داشتند و به رغم باران و سرمای شدید در این راهپیمایی شرکت کردند و وفاداری خود را به ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.

امام جمعه مانه و سملقان تصریح کرد: با وجود تلاش‌های مذبوحانه و کینه‌ورزی‌های دشمنان نظام اسلامی، ملت متدین و مسلمان ایران اسلامی، با حضور منسجم و گسترده‌شان در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند هیچ خللی نتوانست در اراده قوی‌شان نسبت به آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبری به وجود بیاید.

انتهای پیام/ش30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول