اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/نشست تبیین مواضع جبهه پایداری در سمنان -1

حیدریان: جبهه پایداری می‏کوشد "اخلاق انتخاباتی" را عملی سازد

خبرگزاری فارس: یک فعال جبهه پایداری در استان سمنان گفت: جبهه پایداری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی می‏کوشد تا "اخلاق انتخاباتی" را عملی سازد.

حیدریان: جبهه پایداری می‏کوشد "اخلاق انتخاباتی" را عملی سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضان‏علی حیدریان صبح امروز در نشست تبیین مواضع جبهه پایداری در استان سمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور حجت‌الاسلام ناصر سقای‏بی‌ریا و حسن حمیدزاده، از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در مسجد صاحب‏الامر(عج) سمنان برگزار شد، در جمع شماری از نمایندگان قشرهای مختلف همکار در ستاد جبهه پایداری در سمنان و سایر شهرستان‏های استان، به تشریح محورهای اساسی فعالیت در جبهه پایداری پرداخت.

وی اظهار کرد: محور اصلی فعالیت در جبهه پایداری، "صداقت" است و امسال نیز که در آستانه برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم و به خصوص در زمان مقرر به منظور انجام تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای نمایندگی در مجلس، بدون تخریب رقیبان خود به فعالیت خواهیم پرداخت و تاکنون نیز براساس صداقت رفتار شده است.

* جبهه پایداری می‏کوشد "اخلاق انتخاباتی" را عملی سازد

فعال جبهه پایداری در استان سمنان ادامه داد: جبهه پایداری در این دوره از انتخابات مجلس می‏کوشد تا "اخلاق انتخاباتی" را عملی سازد و در این بازه به نمونه‏ای جالب توجه از رقابت‏های انتخاباتی برای ادوار بعد تبدیل شود.

حیدریان اضافه کرد: می‏کوشیم تا در عرصه انتخابات آتی مجلس، اندیشه‏های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و دغدغه‏های اصلی و مهم حضرت امام راحل عملی شود.

وی تأکید کرد: در مرحله نخست، تحقق "حضور حداکثری" که رهبر انقلاب بارها بر لزوم آن تأکید فرمودند، در انتخابات آتی مجلس مورد نظر است.

* نتیجه به دست خدا و براساس شناخت مردم رقم می‏خورد

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه هم‏اکنون روحیه خوبی در کشور در این زمینه وجود دارد، افزود: می‏توانیم با انگیزه‏ای عالی در صحنه انتخابات حاضر شویم و همه باید بدانیم که نتیجه به دست خدا و براساس شناخت و توجه مردم رقم می‏خورد و باید به خدا توکل کرد.

حیدریان بیان کرد: تمام تلاش‏ها در جبهه پایداری در راستای ارزش‏های انقلاب اسلامی و منویات رهبر فرزانه انقلاب بوده و همه افرادی که در این جبهه وارد فعالیت شده‏اند، در حقیقت "مسئولیت دلی" دارند و با اعتقاد در حال کار هستند و گرنه هیچ کدام از آنها، هیچ اجر و مزد مادی در این زمینه دریافت نمی‏کنند.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری در استان سمنان با اقشار کف جامعه ارتباط بیشتری برقرار کرده است، از ارتباط داشتن دست‏اندرکاران این جبهه با امام جمعه سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس و حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی امامان جمعه موقت سمنان و حجت‏الاسلام قدرتی دبیر مجمع علمای سمنان خبر داد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: سعی کردیم تا در این برهه از زمان بیشتر توانایی خودمان را در جبهه پایداری بشناسانیم و نقاط قوت را بیان کنیم و در همین راستا، اعتماد به نفس دست‏اندرکاران جبهه پایداری در استان سمنان بسیار خوب است.

انتهای پیام/ر10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول