اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

حضور حداکثری مردم در انتخابات یک ‌بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهد کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی یک بار دیگر دشمنان و بدخواهان را ناکام و مأیوس می‌کند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات یک ‌بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی تربت‌حیدریه اظهار داشت: مردم با هوشیاری و آگاهی مثل همیشه افرادی هم‌سو با انقلاب اسلامی و خط رهبری انتخاب خواهند کرد.

وی گفت: انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی برای کشور مهم و سرنوشت‌ساز است و می‌طلبد که بار دیگر همان‌طور که مردم ایران اسلامی حضور تاریخی در 22 بهمن داشتند در انتخابات پیش رو نیز حضور پررنگی داشته باشند.

شریعتی‌تبار از حضور پرشور و تاریخی مردم تربت‌حیدریه در راهپیمایی 22 قدردانی کرد و افزود: مردم دین خود را نسبت به نظام و انقلاب ادا کردند و مسئولان نباید در خدمت‌رسانی به مردم لحظه‌ای غفلت و کوتاهی کنند.

وی گفت‌: ایران اسلامی 33 سال است، در حال جنگ و مبارزه با بدخواهان این انقلاب بوده ولی با این همه دشمنی‌، توطئه و تحریم روز به روزبه پیشرفت‌های چشم‌گیری دست‌ یافته است.

وی به بیداری اسلامی در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: تأثیر جمهوری اسلامی ایران بر بیداری اسلام در جهان اسلام بر کسی پوشیده نیست و امروز این بیداری‌ها و تحولاتی که در منطقه رخ داده همه مرهون اندیشه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول