اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

ایران اسلامی زیربار هیچ قدرتی نمی‌رود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: استقلال کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، زیرا در میان کشورهای جهان، ایران اسلامی زیر بار هیچ قدرتی نمی‌رود.

ایران اسلامی زیربار هیچ قدرتی نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: مهم‌تر‌ین اصل در گزینش مسئولان باید تقوا باشد و علم و تخصص به تنهایی نمی‌تواند مشکلات جامعه را رفع  کند.

رکنی حسینی با اشاره به عوامل پیروزی و دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: سال‌ها از عمر شجره  طیبه  می‌گذرد و ملت ایران سختی‌های زیادی متحمل شده‌اند و در این 33 سال در مقابل دنیای استکبار ایستاده و استقلال خود را حفظ کرده‌اند، ولی دشمن برای نابودی این شجره طیبه و مشعل فروزان تلاش زیادی کرده است.

وی افزود: یکی از عوامل ماندگاری انقلاب حضور ملت قهرمان ایران در همه صحنه‌هاست، دشمن فکر می‌کرد با گذشت زمان مردم از انقلاب  فاصله می‌گیرند و با تبلیغات مسموم که بسیار بیشتر از جنگ  نظامی بود تلاش کردند مردم را از نظام و رهبر و مسئولان جدا کنند و با ایجاد یأس و نفاق و تفرقه به اهداف خود برسند، ولی  روز به روز عشق و علاقه مردم و نظام بیشتر شد که نمونه آن را در 22بهمن امسال دیدیم که در این 33 سال نظیر نداشت.

رکنی حسینی اضافه کرد: استقلال کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، زیرا در میان کشورهای جهان ایران اسلامی زیر بار هیچ  قدرتی نمی‌رود و امروز حرکت‌های اسلامی بر پایه نظام اسلامی آغاز شده و تعدادی از فرعون‌های زمان نابود شده یا در حال نابودی‌اند و در بحرین مردم مظلوم به دست آل خلیفه و آل سعود کشته می‌شوند و استکبار توجهی به  آن ندارد.

خطیب جمعه بردخون ادامه داد: ایران اسلامی را به  بهانه سلاح هسته‌ای تحریم کرده‌اند و این  بهانه‌ای بیش نیست هر چند برخی افراد ساده لوح آن را باور کرده‌اند، ولی اگر ما به انرژی هسته‌‌ای نیز توجه نداشتیم دشمنان بهانه‌ای دیگر می‌ساختند تا ما را تحت فشار قرار دهند.

امام جمعه بردخون به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: آزمایش بزرگی در پیش داریم و ملت ایران در آستانه امتحان سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دارد و حضور در پای صندوق‌های رأی  بارزترین نمونه  حضور مردم است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به این موضوع حساس شده و اگر حضور کم رنگ شود بهانه‌ای برای بیان فاصله مردم  و نظام است پس در این ایام کاندیداها همدیگر را تخریب نکنند و به ارائه برنامه‌ها و معرفی خود بپردازند و هواداران نیز تنها از کاندیدای خود حمایت کنند و دیگران را زیر سئوال نبرند.

رکنی حسینی اذعان داشت: مردم وظیفه دارند با مطالعه، افراد اصلح را انتخاب کنند که بتوانند از عهده مسئولیت برآیند، به وظایف نمایندگی آگاه باشند، از حق مردم دفاع کند و نماینده واقعی مردم باشد.

این مسئول در پایان متذکر شد: استان بوشهر استانی غنی و قطب اقتصاد کشور است و باید وضعیت آن بهتر از این باشد که با تلاش و درایت نمایندگان استان این امر امکان پذیر است.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول