اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان کرمان:

تحریم‌ها ذره‌ای از اقتدار انقلاب را کم نکرده است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان گفت: محاصره اقتصادی و تحریم‌های جهانی نتوانسته است، ذره‌ای از اقتدار و حرکت انقلاب را کم کند.

تحریم‌ها ذره‌ای از اقتدار انقلاب را کم نکرده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد علمی در جمع مردم قلعه‌گنج اظهار داشت: امروز مردم شهرها و ایالت‌های آمریکا و اروپا بیدار شده‌اند و از انقلاب و مردم ایران اسلامی حمایت و تبعیت می‌کنند.

وی گفت: خط و راه امام راحل اگر در سال 67 راکد می‌ماند و شخصیتی شجاع و مخلص مانند حضرت خامنه‌ای این خط را ادامه نمی‌دادند، امروز این مقام افتخارآمیز ایران به دست نمی‌آمد و بی‌شک بیداری اسلامی در سایر نقاط جهان شکل نمی‌گرفت.

علمی افزود: آتشی که دشمن برافروخت تا ملت ایران را در آن آتش بسوزاند امروز خودش دچار این آتش شده و محاصره اقتصادی و تحریم‌های جهانی نتوانسته است، ذره‌ای از اقتدار و حرکت انقلاب را کم کند.

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمان تصریح کرد: جوانان و دانشمندان ایران اسلامی توانسته‌اند، قدم‌های بزرگی بردارند به طوری که دشمنان وادار به ترور شخصیت‌های علمی و دانشمند ایران شده‌اند.

علمی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی به طور نکبت‌باری در زیر لوای آمریکای خارشده مخفی شده است و امیدواریم که این شکست بزرگ آنان را از صفحه تاریخ محو کند.

وی گفت: بالاترین دستاورد انقلاب پیاده کردن ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخابات مجلس شورای اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.

وی افزود: شرکت در انتخابات یک تکلیف است و نباید کسی این وظیفه را بر زمین نهاده و روی دشمنان انقلاب را خندان کند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول