اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد مشهد:

1500 اثر در جشنواره تجسمی جوانان مشهد داوری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مشهد گفت: بالغ بر 1500 اثر در نهمین جشنواره تجسمی جوانان مشهد داوری می‌شود.

1500 اثر در جشنواره تجسمی جوانان مشهد داوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد‌کاظم دبیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تمدید دو روزه این جشنواره تا 27 بهمن ‌ماه، 1511 اثر به دبیرخانه ارسال شده که مورد داوری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در رشته کاریکاتور 40 اثر‌، 115 ‌اثر در رشته نگارگری، 100 اثر در بخش سفال و 30 اثر حجم و 250 اثر در حوزه گرافیک بود و مابقی به بخش نقاشی و طراحی که به دبیرخانه نهمین جشنواره تجسمی جوانان مشهد ارسال شده است.‌

وی تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه نهمین دوره ‌نسبت به‌ دوره‌های قبل جشنواره‌ افزایش یافته است.‌

وی افزود: اشاعه ارزش‌های اسلامی در راستای هنر دینی، عرضه آثار و شناسایی و معرفی قابلیت هنری هنرمندان و تشویق هنرمندان جوان به منظور افزایش توانایی‌های هنری آنان و ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت‌های هنری و نیز ایجاد زمینه‌ای مناسب جهت همبستگی، ‌تبادل و تفاهم فرهنگی، هنری مابین هنرمندان و استفاده از تجارب یکدیگر از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

دبیری در خصوص موضوع جشنواره گفت: حجاب و عفاف، انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت و نیز بخش آزاد مهم‌ترین موضوع‌های برگزاری این دوره از جشنواره هستند.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی مشهد ادامه داد: طراحی، نقاشی، نگارگری و گل و مرغ و مینیاتور، گرافیک و پوستر، کاریکاتور، حجم و سفال از بخش‌های نهمین دوره از این جشنواره است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول