اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد

تولید 555 اثر در نخستین جشنواره تجسمی مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره هنرهای تجسمی استان مازندران در نوشهر گفت: 555 اثر در 9 بخش در این جشنواره شرکت داده شد.

تولید 555 اثر در نخستین جشنواره تجسمی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی شب گذشته در اختتامیه نخستین جشنواره هنرهای تجسمی مازندران که در نوشهر برگزار شد، گفت: قرار گرفتن در بین 10 دستگاه برتر در بیان 30 استان کشور از موفقیت‌های این اداره‌کل بوده است.

وی اظهار داشت: باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی جایگاه واقعی هنر را به حد اعلایش برسانیم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه انسان ذاتاً زیباپسند است، اظهار داشت: کسی که روحیه زیبایی‌پسندی نداشته باشد بیمار است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره هنرهای تجسمی استان مازندران در نوشهر گفت: 555 اثر در 9 بخش در این جشنواره شرکت داده شد که 271 اثر به عنوان اثر منتخب استفاده شد، 131 اثر نیز به‌واقع هنرنمایی هنرمندان را به خوبی نشان داد و در نهایت 19 اثر به صورت برگزیده معرفی شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر نیز با اشاره به اینکه مازندران ظرفیت‌های بسیار زیادی در زمینه فرهنگ و هنر داراست، به ظرفیت‌های شهرستان نوشهر اشاره داشت.

حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری تصریح کرد: افتخار میزبانی نخستین دوره جشنواره هنرهای تجسمی استان مازندران به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های هنری این شهرستان به نوشهر داده شد و از همین جا از تمام کسانی که در برگزاری آن تلاش کردند، تقدیر می‌کنم.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول