اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

پول در انتخابات تاثیرگذار نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه جیرفت گفت: در مسائل سیاسی و انتخابات پول تاثیرگذار نیست.

پول در انتخابات تاثیرگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت اظهار داشت: انسان به دنبال خیر و سعادت دنیا و آخرت است و تقوا موجب باز شدن درهای زیادی به روی انسان می‌شود.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری، افزود: شکوه و حماسه ستودنی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار تحسین‌ برانگیز بود.

عسکری تصریح کرد: دشمنان اعلام کردند برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گزینه‌های زیادی روی میز دارند، اما مردم زمانی که این موضوع را متوجه شدند حضور باشکوهی در راهپیمایی پیدا کردند. رسانه‌های دشمن حضور مردم در راهپیمایی را اعلام نکردند اما آن‌ها به خوبی پیام مردم ایران را شنیدند، کشورهای 6+5 پس از شنیدن پیام مردم در 22 بهمن اعلام کردند که ما آماده مذاکره هستیم.

وی ابراز داشت: دشمنان در روزنامه‌های خود اعلام کردند که بستن تنگه هرمز برای ایران کار بسیار راحتی است و کشور ایران توان به غنیمت گرفتن ناوهای آن‌ها را دارد و اسرائیل توان ضربه‌زدن به ایران را ندارد.

امام جمعه جیرفت بیان داشت: کشوری که حضور مردم را دارد نیازی به بمب هسته‌ای ندارد و مردم باید با حضور خود تعیین‌ کننده باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه‌زدن به ما تحریم‌ها را آغاز کردند، عنوان کرد: اما در واقع این تحریم‌ها به نفع مملکت و کشور ما شد و آن‌ها با تحریم نفت موجب بالارفتن قیمت آن شدند و همچنین سوخت 20 درصد با توان دانشمندان ما وارد رآکتور تهران شد.

عسکری با بیان اینکه ملت ایران در 12 اسفند ماه سال جاری با حضور خود پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند، ابراز داشت: کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید به تخریب یکدیگر اقدام کنند و اگر بداخلاقی دیدند با بزرگواری از کنار آن بگذرند و اگر کسی به آن‌ها جسارتی کرد و خلافی انجام داد سعی در جبران آن نکنند.

وی اظهار داشت: کاندیداها به مردم وعده‌های خارج از حیطه قدرت ندهند، آن‌ها فقط می‌توانند خواسته‌های مردم را از دولت بخواهند. کاندیداها هرگز سعی نکنند با قانون‌شکنی به مجلس قانون‌گذاری بروند.

امام جمعه جیرفت خطاب به کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در تبلیغات اعتدال را رعایت کنید و با اخلاق، ادب و صداقت بهتر می‌توان دل‌ها را به دست آورد، مغز و اندیشه تسلیم برهان و استدلال می‌شود.

وی با بیان اینکه دل مردم تسلیم ادب و محبت می‌شود، افزود: در مسائل سیاسی و انتخابات پول و تهدید تاثیرگذار نیست.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول